Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 12:16Morrn morrn, eller midda kanske man skall säga,
Dagen har iaf börjat bra med ett stenhårt innebandypass kl 07, sen inskrivning på komvux för att plugga upp ett änme. men nu är det nog dags för ett pass på gymmet va?
Alltid gött när man kan vara ledig en
Morrn morrn, eller midda kanske man skall säga,
Dagen har iaf börjat bra med ett stenhårt innebandypass kl 07, sen inskrivning på komvux för att plugga upp ett änme. men nu är det nog dags för ett pass på gymmet va?
Alltid gött när man kan vara ledig en
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 19:12Aadu, jag vet inte hur allvarlig du var nu men jag vet att jag är student och inte ha råd med en inte ens en till mig:-( I wish!
Aadu, jag vet inte hur allvarlig du var nu men jag vet att jag är student och inte ha råd med en inte ens en till mig:-( I wish!
Quote from Fredric Lagerström on 22 January 2010, 21:19Jag var inte så allvarlig alls. Såg du inte den lilla blinkande gula gubben?
Skrev förslag på maximumdyra saker (som ungdomen iofs vill ha) på pin tjiv. Men en huvtröja till 12 åriga killen kan vara rätt, det enda viktiga är, har jag förstått att den är a
Jag var inte så allvarlig alls. Såg du inte den lilla blinkande gula gubben?
Skrev förslag på maximumdyra saker (som ungdomen iofs vill ha) på pin tjiv. Men en huvtröja till 12 åriga killen kan vara rätt, det enda viktiga är, har jag förstått att den är a
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 07:50God morgon... om den nu är god. Upp kl 07.00 en ledig lördag för att tvätta kläder är aldrig kul. Enda tiden som fanns på evigheter... Nåväl ska spela badminton kl 09.00 så det får väl funka! Det är kallt ute! Hoppas alla får en bra dag!
God morgon... om den nu är god. Upp kl 07.00 en ledig lördag för att tvätta kläder är aldrig kul. Enda tiden som fanns på evigheter... Nåväl ska spela badminton kl 09.00 så det får väl funka! Det är kallt ute! Hoppas alla får en bra dag!