Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

SCM?

Supply Chain Management, flödesekonomi i försörjningskedjor... (H:)

ok... sakert nyttigt att kunna (H)

😉

Ptja, det är nog bra att ha en uppfattning om det i alla fall, framför allt om man ska bli "Bachelor of Social Sciences in Transport Management" som de så vackert heter... 😉

Är det en Social Science alltså?

På tal om SCM, har du vart i kontakt med programvara från ett företag vid namn Demand Solutions nångång?

Njae, jag tycker väl kanske inte att det är en Social Science, för mig är det mer ren och skär kärlek. (H:) (Vissa delar av området i alla fall...) Men eftersom de små liven blir kvasi-ekonomer så är deras examen inom Social Science.

*pausar i skrivande

Ah, synd, hade varit kul att få ytterligare en åsikt annars, och se om den överensstämmer med min, som systemadmin för programmen från det företaget.. 😉

Tyvärr Anders... Men kan jag ana en viss åsikt baserat på ditt inlägg och din smiley? 😀

gomorron go morron!
hm vad har dagen att erbjuda? jag skall hem och fira syskonen , kanske borde köpa någon trevlig present till dom... men vad? 2x19åriga tjejer och en 12årig kille, förslag någon? Sen ska jag mysa med familjen, åka längdskidor och... j

Jo Emelie. Till dom två 19åriga tjejerna kan du köpa Iphones med pekskärm (dom är poppis nu) och till 12 åriga grabben föreslår jag
ett snowboardkitt och en grå DC huvtröjja storlek XXL. 😉

God morgon everybody!