Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Hehehe Jenny, ungefär så. Tordag idag va? Två dagar var till helg!! (V)

God morgon! Dags att sega sig till jobbet. Benen är av ngn outgrundlig anledning blytunga idag, löpturen ikväll kommer bli jobbit! 🙁

God morgon

Morrn, ännu en härlig dag på jobbet...!?

Morsning korsning. Har fått en överdos Bamse och kommer att få lilleskuttöron när som helst. Det har redan börjat växa päls i dem har jag märkt.

*skuttar bort till kaffet*

Hur blev det torsdag? och jag har inte fått gjort något... hm.. god morogn förresten. Är det någon som vet en sida där man kan översätta engelska texter till Svenska?
(L) puss o kram alla super singlar

God "morgon"! Nu har jag _äntligen_ levererat min första föreläsning ever! 😀 Det var kanske inga rungande applåder, men jag fick ett par fniss ur studenterna i alla fall... 🙂

Nu är det bara att förbereda sig inför nästa föreläsning, och ladda för kväl

Emelie: http://lexin2.nada.kth.se/sve-eng.html

GO morron på er. På väg till optikern för att hämta ut glasögon och linser. 🙂 Så snart kommer jag att se riktigt igen.

Grattis, Mats! 😀 Jag är säker på att dagens upplevelse kommer att sjunka in och ge dig massor med ny inspiration till din nästa föreläsning! 🙂

Godm..iddag!

Har ingen som helst arbetslust idag heller. Blä. Är det inte sommar snart?

Nåja, det är i alla fall snart slut på veckan och förkylningen är mycket bättre, så ikväll ska jag försöka pallra mig iväg till gymmet och köra igång lite lätt ige