Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Ja, det är en möjlighet, Anna. Sen var det folk som hade haft fötterna uppe på sätena med såg jag. Ja, jag slutar gnälla nu.

Hoppas din dotter snart blir kry igen Fredrik!

Godmorgon! Här kommer dagens raggningstips nr 3: Om ni saknar hund och barn men har en bil, kan ni alltid gnida in bakdelen på er bil mot någon annans bil och VIPS så har ni en bra anledning att lämna ert nummer på en liten lapp på bilen som ni lämnat ett

Man kan börja med snällare varianter först om man vill. En favorit i repris nu när det varit snö och halt har varit att få bilen att sladda så man behöver hjälp att få ut bilen ur parkeringsplatsen. Funkade rätt så bra faktiskt. Första gången kom en man f

Hmmm, och jag som funderar pa att salja bilen.... Kanske bor tanka om?

Du måste lära dig att använda bilen på rätt sätt, Anna! 😉

Oj oj oj Kenny! Att halka och slå hakan i motorhuven låter ju inte kul
alls. Kram biten sen lät ju bättre.

Jag hamnade mot ett träd hemma nyligen utan att kunna komma någonstans. Bråttom hade jag med. Försökte med en planka under hjulet men den åkte ivä

Se! Det verkar ju funka på kvinnor också! Nästa gång kanske du är lite mer förbered, då Aadu? Du får finputsa dina bil-tekniker... 😉

God morgon. Eller god förmiddag. Är alldeles nyvaken efter 12 ½ tim sömn. Hm, den där massagen satte nog igång något ordentligt.

Godmorgon, frukosten avklarad och nu bär det strax av mot Linköping över dagen. Hoppas jag slipper bli raggad på enligt tips nr 3 😉

Tillräckligt tidigt för att kunna med att skriva i tråden på riktigt. (det har ju iofs inte hindrat mig innan...)

God morgon, hoppas ni får en skön mysig dag.