Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 06:58God morgon! 🙂 1 timme 18 minuter kvar till premiärföreläsningen... Lago nervöst, men det lööööser sig! 😀
Ett stycke kick ass-morgonlåt: http://tinyurl.com/ycjc5p4
God morgon! 🙂 1 timme 18 minuter kvar till premiärföreläsningen... Lago nervöst, men det lööööser sig! 😀
Ett stycke kick ass-morgonlåt: http://tinyurl.com/ycjc5p4
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 07:02Lycka till Mats!! (t+)
Premiärföreläsning kl 0715??
Lycka till Mats!! (t+)
Premiärföreläsning kl 0715??
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 07:13Tack Anna! Och nej, utropstecknet är raskt editerat till att vara en "1" så där som det skulle varit från början... 😀
Tack Anna! Och nej, utropstecknet är raskt editerat till att vara en "1" så där som det skulle varit från början... 😀
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 07:19AHA! 😉 Jag var för snabb alltså... (V)
AHA! 😉 Jag var för snabb alltså... (V)
Quote from Fredric Lagerström on 19 January 2010, 07:58God morgon.
Helt hoppläst slaskigt på golvet på bussarna här i stan nu. Var ska man ställa ryggan? På golvet? Nä. På sätet brevid? Nä det går inte. I knät vill man inte ha den heller. Tvingades ha min på golvet idag tillslut. Ja suck.
God morgon.
Helt hoppläst slaskigt på golvet på bussarna här i stan nu. Var ska man ställa ryggan? På golvet? Nä. På sätet brevid? Nä det går inte. I knät vill man inte ha den heller. Tvingades ha min på golvet idag tillslut. Ja suck.
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 08:14Go morron. Sitter i sängen och jobbar. Blev väckt för lite över en timma sen av en kund som hade problem... Jippie... Men ska väl inte klaga när jag kan sitta i sängen och lösa problemen. 🙂
Go morron. Sitter i sängen och jobbar. Blev väckt för lite över en timma sen av en kund som hade problem... Jippie... Men ska väl inte klaga när jag kan sitta i sängen och lösa problemen. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 08:50Aadu: klam in den mellan benen?
Anders: skont! Jag sitter pa mitt kontor och fryser. Det var kallare an jag trott utonhus i morse nar jag cyklade hit...
Aadu: klam in den mellan benen?
Anders: skont! Jag sitter pa mitt kontor och fryser. Det var kallare an jag trott utonhus i morse nar jag cyklade hit...
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 08:50God morgon, trodde att jag skulle ha varit på jobbet nu, men blev vabbandes idag igen. Lite drygt, men sånt är livet.
God morgon, trodde att jag skulle ha varit på jobbet nu, men blev vabbandes idag igen. Lite drygt, men sånt är livet.
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 08:50God morgon, trodde att jag skulle ha varit på jobbet nu, men blev vabbandes idag igen. Lite drygt, men sånt är livet.
God morgon, trodde att jag skulle ha varit på jobbet nu, men blev vabbandes idag igen. Lite drygt, men sånt är livet.
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 08:51Aj da, hoppas Mini kryar pa sig snart!
Aj da, hoppas Mini kryar pa sig snart!