Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 07:40Du ska alltid vara värst, Anna! 😉
Du ska alltid vara värst, Anna! 😉
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 07:41😉 jag var bara for lat for att hitta en parkeringsplats som jag inte behover lamna kl 7 nar bliverkstaden oppnar. Tacka vet jag cykel!
😉 jag var bara for lat for att hitta en parkeringsplats som jag inte behover lamna kl 7 nar bliverkstaden oppnar. Tacka vet jag cykel!
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 07:46Usch vad du är LAT Anna! *skakar på huvudet* 😉
Usch vad du är LAT Anna! *skakar på huvudet* 😉
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 07:48haha, eh ja... 😉
Jobba var det ja.... (#)
haha, eh ja... 😉
Jobba var det ja.... (#)
Quote from Fredric Lagerström on 18 January 2010, 08:01GMAGS.
Då har jag ramlat in på jobbet och det är måndag morn.
GMAGS.
Då har jag ramlat in på jobbet och det är måndag morn.
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 08:05d morn, ropade hej för tidigt igår så det blir vab idag.
d morn, ropade hej för tidigt igår så det blir vab idag.
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 08:09Missade nog nåt... Vad är vab Fredrik?
Missade nog nåt... Vad är vab Fredrik?
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 08:11Hehe, inga småbarn alltså :-), vård-av-barn.
Hehe, inga småbarn alltså :-), vård-av-barn.
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 08:13Jaha! 🙂 Ok. Tråkigt att hon är sjuk. Stackars liten. 🙁
Jaha! 🙂 Ok. Tråkigt att hon är sjuk. Stackars liten. 🙁
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 08:21d morn alla glada singlar (var det det din förkortning betydde Aadu...?)!
Själv sitter jag vid skrivbordet med mornens första kopp kaffe och undrar vart helgen tog vägen. Den försvann så snabbt. Är dunderförkyld och sur över att jag alltid blir förkyld n
d morn alla glada singlar (var det det din förkortning betydde Aadu...?)!
Själv sitter jag vid skrivbordet med mornens första kopp kaffe och undrar vart helgen tog vägen. Den försvann så snabbt. Är dunderförkyld och sur över att jag alltid blir förkyld n