Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag är glad över vintern, tycker det vore tråkigt med "vår" redan. Är ju trots allt en och annan månad kvar till de riktiga vårmånaderna.

Btw, på onsdag ska jag en vända till din hemstad Kenny 🙂

Daniel: Jasså? Vad ska du här och göra?

Jag har en kund (Expert) i Mjärdevi som jag och en kollega åka och klappa lite grann så de blir glada. Blir ungefär femtielfte gången på knappt två år som jag är i krokarna.

Nej, inte fjanteri kring nollan. Det innebär ju bara en massa slask och att allt är söligt. (En _vanlig_ vinter här nere mao...) Låt det fortsätta vara vinter på riktigt.

Våren/sommaren kan ju dimpa in sen med raketfart så att det torkar upp och blir klä

Men grabbar!!!!! Klagar inte på vintern.. ska det vara vinter ska den se ut som den gör nu 🙂 MEN.. jag älskar våren så jag skulle inte bli ett dugg ledsen om den dök upp snart.. (H) !

Är tyvärr ingen "vintermänniska".. men önskar jag hade varit det så

Daniel: Åh, vad kul det låter! 😉 Jaha. Hinner du och känner för att ta en fika på stan, så är det bara att höra av dig! 🙂

Ni kan gärna få ha kvar vintern där uppe i norr (ja, norr om åsen alltså) så kan jag få vår och sommar här nere så att jag kan få ut och klättra i naturen. Deal? 😀

Meh! Nej, Mats. Det ska vara vinter för alla och vi ska slänga oss i snön och göra snöänglar tillsammans. Det är ingen idé att kämpa emot, du vet att jag kommer att få min vilja igenom i alla fall... ;P

Jenny: Nej! Jag vill inte! Och du kommer inte få din vilja igenom... Våren kommer och inte ens du kan stoppa den. ;p (Du om nån borde väl dessutom veta hur pass mycket skånsk vinter suger? :D)

Mats: Ja, men ha din vår då! Tror du jag bryr mig?... (#)

Nä, nog med fjantande. Har inte tid att sitta här och chatta...