Quote from Daniel von Schantz on 16 January 2010, 10:32d morn!
Här i södern är det grått och ett par minusgrader.
Jag sitter med en kopp te och väntar på att tvätten ska torka sen ska jag springa, fixa jobbets hemsida, ta in hästar och sedan jobba igen.Se så roligt man kan ha det en lördag 🙂
d morn!
Här i södern är det grått och ett par minusgrader.
Jag sitter med en kopp te och väntar på att tvätten ska torka sen ska jag springa, fixa jobbets hemsida, ta in hästar och sedan jobba igen.
Se så roligt man kan ha det en lördag 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 10:45Ett par mil öster om Gbg är det fortfarande minus. Snart dags att ge sig ut och åka i pulkabacken med diverse farkoster. Hoppas att ni får till en bra dag.
Jenny, det låter som att du behöver ett eller flera rejäla pass med en retsam tränare, mitsar och
Ett par mil öster om Gbg är det fortfarande minus. Snart dags att ge sig ut och åka i pulkabacken med diverse farkoster. Hoppas att ni får till en bra dag.
Jenny, det låter som att du behöver ett eller flera rejäla pass med en retsam tränare, mitsar och
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 10:47d förmiddag får man väl säga nu. Funderar på om jag ska ta och våga äntra Junibacken med mini eller om det blir en nära-döden-upplevelse. Det lutar nog åt det ändå. Får jag ångest i sista stund kan man alltid avvika till Skansen istället :-). (Än så länge
d förmiddag får man väl säga nu. Funderar på om jag ska ta och våga äntra Junibacken med mini eller om det blir en nära-döden-upplevelse. Det lutar nog åt det ändå. Får jag ångest i sista stund kan man alltid avvika till Skansen istället :-). (Än så länge
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 10:50NINJA WAS HERE!!! 😀
NINJA WAS HERE!!! 😀
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 10:50Innan jag blir stor ska jag också besöka Junibacken. Har sagt det i några år nu, men än har det inte blivit av. Astrids Lindgrens värld vill jag också besöka, men har inte lyckats få med nåt sällskap dit. Man måste väl inte ha barn med sig för att gå dit?
Innan jag blir stor ska jag också besöka Junibacken. Har sagt det i några år nu, men än har det inte blivit av. Astrids Lindgrens värld vill jag också besöka, men har inte lyckats få med nåt sällskap dit. Man måste väl inte ha barn med sig för att gå dit?
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 11:37Helena: man blir aldrig för gammal för att vara ett barn (H)
(Apropå det, jag drömde om barn inatt...vad kan det betyda)
Helena: man blir aldrig för gammal för att vara ett barn (H)
(Apropå det, jag drömde om barn inatt...vad kan det betyda)
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 12:06d morn! Dags att klättra... :D(t+)
d morn! Dags att klättra... :D(t+)
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 13:08Sessan; Den där Bore är ingen kung i götet, han hälsar på här på tok för sällan för att vara kung.
Men han är alltid välkommen med riktigt vinterväder när han väl är här.
Sessan; Den där Bore är ingen kung i götet, han hälsar på här på tok för sällan för att vara kung.
Men han är alltid välkommen med riktigt vinterväder när han väl är här.
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 13:38Gött Mats!
Attans ninja till att vara framme när jag var borta. 😉 Funkar ju inte att kommentera nåt som inte finns. (#)
Gött Mats!
Attans ninja till att vara framme när jag var borta. 😉 Funkar ju inte att kommentera nåt som inte finns. (#)
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 14:01Ninja tycker att vissa saker ska man hålla för sig själv.
Ninja säger "never mind"...
Ninja tycker att vissa saker ska man hålla för sig själv.
Ninja säger "never mind"...