Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

d morn! Sitter nu på X2000 på väg från Göteborg mot Södertälje för att hämta hem vovven. Tebax i Göteborg igen i eftermiddag. Finns ju roligare saker att göra en lördag, men jag är ändå förkyld, så jag kan lika gärna sitta på tåget och läsa en bok och sur

d morn! vaknade alldeles pluffsig och likblek i ansiktet. Det känns ytters bra inför em övningar. Dvs leka fotomodell, vad tusan har kompisarna lurat med en på? Sen blev jag lite ledsen nu när det visar sig att Kung Bore har lämnat mig själv. Idag är det

dmorn... Nu är mornkaffet intaget och minnet av nattens dröm klarare... Jag drömde att jag provade kläder och så kommer det en beatch och börjar bitcha (för det gör beatches) med mig, varpå jag flyger på henne med hög, stadig röst à la army style och säge

Ha en jättekul dag Sessan, och vi vill se resultaten. Eller vad säger ni killar?? 😉

Haha Kenny, sjysst dröm!

Jag vaknade inte okysst iaf. Men jag ville inte bli kysst av killen. Men jag kommer inte ihåg varför jag inte ville bli kysst egentligen, för jag tror att kyssen i sig var trevlig... Jaja, var DEN drömmer kom ifrån är ju rätt lät

Jag hade hellre blivit kysst än bråkad med. (#)

Hoppas modellandet går bra Sessan! Postar du lite bilder här sen så vi också får se? Ser fram emot det! 😀

d morn. Här lite norr om Götet är minusgraderna kvar än iaf.

Kaffe nu, sen en tur till gymet och i em en lugn och värdig skidtur på havsisen med en kompis. På det bastu och öl.

Sen skulle det var tt med lite massage tror jag... ni tjejjer som känner er

Lycka till i studion Sessan! Ska du ha skidglasönen på? 😉

Hade tänkt ta årets först långfärdsskridskotur idag, men det mulna vädret gör att det inte är så lockande...Om man skulle ta en shoppingtur till stan istället kanske...I eftermaiddag blir det iaf ett pass på gymet.

Ja, jag funderar på att ha ogles 😉 Men nå postande här tror jag inte det blir. Det kostar ju AP-mycket att köpa bilderna. 2000 sek! Jag lägger de pengarna mycket hellre på en resa. Det ska till otroligt mycket för att jag ska köpa bilderna (dvs, de ska b