Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jo men det stämmer ju Kenneth.
Ofta så vaknar iaf jag en ca 20 min innan jag ska gå upp och är pigg, somnar om och är helt klubbad då det är dags på riktigt. Går jag o lägger mej tidigare plötsligen en kväll så kommer ju sömnen ur rytm och i fel fas.

Men Aadu, nu ska vi inte vara sådana! Jag som älskar siffror och statistik... Har nog tom tränat bara för att få föra in det här på fb nån gång.

*Försöker övertala mig själv att 160 eur mindre på kontot vägs upp av en sprillans ny löpkompis som heter Gar

d morn på er alla.

Även jag håller på att övertyga mig själv om att jag behöver en FR305...

(Is)björnen: Att jag behöver än är ju klart som korvspad ju... Men det är ändå en investering som känns på kontot (såhär efter flytt, klätterresor, inbokade klätterkurser osv.....) ...

Precis, det finns så rackarns mycke kul som man behöver...

Jag trodde det tillhörde standardutrustningen för er som springer...? En sån där måste-ha-pryl... 😉

Mats, själva grejen med Sleeptracker är att den ska väcka dig när du inte är i djupsömn, hur har din leverantör tänkt, sadistiskt kanske? 😉

Anna, en Forerunner må ju vara hänt. Absolut. Men en klocka som mäter sömnen, halåååå. Men jag har inga synpunkter på om nån köper en sån. Kan ni ju bilda en ny grupp här. Sömngruppen. 😉 Jämnföra diagram osv.

Nä nu får jag försöka jobba.

Kenneth: Njae... Du ställer in en tid där du absolut måste vakna, sen väcker den dig i det bästa läget av sömncykeln som du befinner dig i just då. Tyvärr kan det ju vara så att du är inne i djupsömn just då och då väcker den dig i alla fall... 🙂

Hm Mats: verkar rimligt det anses nog allmänt så att en försovning är värre än att vakna i djupsömn. 😉