Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Hehe Jenny, det är inte alltid lätt att vara trevlig när man är bäst. Och man blir inte heller alltid omtyckt.. Livet är hårt när man är på topp.... (V)

Ang blond hår och blå ön: Jagtindrar inte och kastar inte med håret och har aldrig bett om uppmärksam

Vill de ha nån att domdera? Det är säkert för att du ser(?) så värnlös ut... 😀 *kastar sig hals över huvud i skydd bakom soffan* 😉

edit: (titeln)

Ser jag värnlös ut? Tack! (L) Skenet bedrar. 😉

Edit: Jag kom ÄNTLIGEN på vad det var jag vill säga (på svenska) efter min löprunda, så ingen snabb Ninja här inte... (#)

Då har vi kinkiga medeålrdesgubben på tråden igen, jahapp. 😉
Didos White Flag är epokgörande bra! Bra Magnus! (t+)

Men Aadu... Du är ju inte "efter mig"... Jag menar såna gamla gubbar som kollar på en som om de skulle hoppa på en vilken minut som helst... Såna som stjäl en puss i halsen när man försöker vara artig och ge de en vänskaplig kram... Fast än så länge har i

Jo tack, en gubbe stannade mig och frågade om min MC-hjälm åt sin son. När jag inte kunde svara (för den var ju köpt i Tyskland...) så ville han dricka kaffe istället.

Hmm, när jag tänker efter finns det många äldre män med MYCKET pengar och fina hus I G

Jag fick förfrågan i Norrköping om jag ville gifta mig med en gubbe efter att han frågat efter vägen och jag vänligt gav honom min karta som jag tagit på stationen och inte behövde längre... Fast han var nog inte rik... Han viftade med ett STORT kors han

Ja, det hade ju blivit en rätt ointressant konversation iaf. Med min dåvarande Franska... Men du har rätt, gratis franskakurs med mat inkluderat... Ok, får trava genom stan med hjälm lite oftare!

Du behöver ju bara le och se honom i önen och säga "oui... Oui..." 😉

dmorn kära singlar! (L) Dags för frukost så jag kan springa lite senare....