Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 10:43Ja typ, eller snarare så att man kommer precis då den första i personalen är på väg ut för att starta verksamheten utomhus och ta emot resten av barnen på gården, det är inte så många barn där än i övrigt. Jag har resonerat lite med dem nu för att se hur
Ja typ, eller snarare så att man kommer precis då den första i personalen är på väg ut för att starta verksamheten utomhus och ta emot resten av barnen på gården, det är inte så många barn där än i övrigt. Jag har resonerat lite med dem nu för att se hur
Quote from Fredric Lagerström on 13 January 2010, 10:53Näpp inte kul att lämna så, det vet jag mkt väl. Men det är så det är.
Ibland bra dagar ibland inte.Nä nu går busssatan snart, måste gå ut i kölden. (#)
Näpp inte kul att lämna så, det vet jag mkt väl. Men det är så det är.
Ibland bra dagar ibland inte.
Nä nu går busssatan snart, måste gå ut i kölden. (#)
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 15:05d morn ... eller inte så d här heller faktiskt. Köer är aldrig roliga och när det kommer tre tåg som är fullproppade med folk så man får vänta lite extra länge så sjunker humöret lite till.
Mats,
min inre DJ spelade upp rugby för mig i morse. Har "hittat
d morn ... eller inte så d här heller faktiskt. Köer är aldrig roliga och när det kommer tre tåg som är fullproppade med folk så man får vänta lite extra länge så sjunker humöret lite till.
Mats,
min inre DJ spelade upp rugby för mig i morse. Har "hittat
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 06:41d morn, en av de då jag bara på ett intellektuellt kan plan inse att jag måste ha sovit, det känns f-n inte så.
d morn, en av de då jag bara på ett intellektuellt kan plan inse att jag måste ha sovit, det känns f-n inte så.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 07:39d Morn, kämpa på Fredrik, som du är inne på: minns du inga detaljer så har du ganska säkert sovit. Men om jag känner det omvända efter en hel dag: jag är pigg och dagen har passerat utan att jag märkt av det öht. (#)
d Morn, kämpa på Fredrik, som du är inne på: minns du inga detaljer så har du ganska säkert sovit. Men om jag känner det omvända efter en hel dag: jag är pigg och dagen har passerat utan att jag märkt av det öht. (#)
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 08:13d morn! Hoppas det inte är halt på gatorna som igår kväll, för jag SKA cykla...
d morn! Hoppas det inte är halt på gatorna som igår kväll, för jag SKA cykla...
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 08:14*gääääsp* d morn! (L) Sovit mina åtta timmar och ska få i mig kaffet innan jag tvingar mig till jobbet... 😀
Helena: Ikväll har jag tvättid, så du får inte glömma att påminna mig! 😉
*gääääsp* d morn! (L) Sovit mina åtta timmar och ska få i mig kaffet innan jag tvingar mig till jobbet... 😀
Helena: Ikväll har jag tvättid, så du får inte glömma att påminna mig! 😉
Quote from Daniel von Schantz on 14 January 2010, 08:24d morn!
Lyckades ännu en kväll komma i säng i tid men det verkar som att ju tidigare jag lägger mig ju svårare är det att komma upp....i morse hörde jag inte ens klockan och försov mig en del.
Jag är kanske inte gjord för att sova 7-8 timmar per natt?!?!?
d morn!
Lyckades ännu en kväll komma i säng i tid men det verkar som att ju tidigare jag lägger mig ju svårare är det att komma upp....i morse hörde jag inte ens klockan och försov mig en del.
Jag är kanske inte gjord för att sova 7-8 timmar per natt?!?!?
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 08:40d Morn!
Senaste morgnarna har jag varit tröttare än vanligt, orkar inte gå upp...Tur jag har flextid. Jenny, ska försöka komma ihåg och påmonna ikväll, annars gör jag det nu.
d Morn!
Senaste morgnarna har jag varit tröttare än vanligt, orkar inte gå upp...Tur jag har flextid. Jenny, ska försöka komma ihåg och påmonna ikväll, annars gör jag det nu.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 08:56d morn! Idag är en betydligt bättre morn än igår... Sitter på jobbet sen en stund nu och sippar på min latte.
Dra upp volymen, klicka på länken, luta er tillbaka och njut! (Kanske sjunga med lite? ;)) Jag är nästan lite kär i fröken DJ idag. (H:) http:/
d morn! Idag är en betydligt bättre morn än igår... Sitter på jobbet sen en stund nu och sippar på min latte.
Dra upp volymen, klicka på länken, luta er tillbaka och njut! (Kanske sjunga med lite? ;)) Jag är nästan lite kär i fröken DJ idag. (H:) http:/