Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 08:49d morogn alla super singlar!
dagens träning avklarad, hade mitt första mornpass och än så länge känns det bra:) nu ska jag plugga hela dagen..
Ha´re toppen kram
d morogn alla super singlar!
dagens träning avklarad, hade mitt första mornpass och än så länge känns det bra:) nu ska jag plugga hela dagen..
Ha´re toppen kram
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 08:50d morn! Det är jobbigt att cykla i snö, det är jobbigare att leda en cykel i 20 cm nysnö. Men jobbigast är det att sick-sacka mellan bilarna som inte tar sig fram i kaoset (#)
d morn! Det är jobbigt att cykla i snö, det är jobbigare att leda en cykel i 20 cm nysnö. Men jobbigast är det att sick-sacka mellan bilarna som inte tar sig fram i kaoset (#)
Quote from Fredric Lagerström on 13 January 2010, 09:08sh va ni e på alertern redan tjejer! (t+)
Men hade det inte vart bättre o ta skidorna eller kanske snöskorna då,
du vet som typ André och dom andra polarforskarna hade, Anna? 😉Har bara druckit kaffe och fått iväg ungdomarna till skolan här än så länge,
sh va ni e på alertern redan tjejer! (t+)
Men hade det inte vart bättre o ta skidorna eller kanske snöskorna då,
du vet som typ André och dom andra polarforskarna hade, Anna? 😉
Har bara druckit kaffe och fått iväg ungdomarna till skolan här än så länge,
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 09:22Så det kan bli snökaos även nere i Alperna? Kändes ju annars som ett ställe där de verkligen borde ha koll på det.
Så det kan bli snökaos även nere i Alperna? Kändes ju annars som ett ställe där de verkligen borde ha koll på det.
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 09:23d morn. Kanske inte optimal för min egen del, kass dagislämning idag. Alltid meckigt när man hamnar i skarven mellan att lämna ute och inne.
d morn. Kanske inte optimal för min egen del, kass dagislämning idag. Alltid meckigt när man hamnar i skarven mellan att lämna ute och inne.
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 09:42Nope, de kan varken kora eller ploga. I Geneve iaf. Och flygplatsen kan inte heller hantera sno, sa alla som tankta flyga till eller fran GVA idag far det lite jobbigt...
Fredrik: Vadda skarven mellan att lamna inne och ute??
Nope, de kan varken kora eller ploga. I Geneve iaf. Och flygplatsen kan inte heller hantera sno, sa alla som tankta flyga till eller fran GVA idag far det lite jobbigt...
Fredrik: Vadda skarven mellan att lamna inne och ute??
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 09:48Hmmm... alldeles för mycket fokus på att hantera pengar istället?
Skarven... antar att det är att du kommer dit och ska lämna precis när de håller på att få ordning på barnen för att gå ut och leka utomhus?
Hmmm... alldeles för mycket fokus på att hantera pengar istället?
Skarven... antar att det är att du kommer dit och ska lämna precis när de håller på att få ordning på barnen för att gå ut och leka utomhus?
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 10:06Morn. Hittills är den faktiskt inte d... Jag vaknade alldeles för sent (klockan 8), knäckte ett par två veckor gamla jeans (ok då bara fickan men ädnå), glömde mina passerkort och fick gå tillbaka efter dem, och brände tungan på min latte. Jag var på jobb
Morn. Hittills är den faktiskt inte d... Jag vaknade alldeles för sent (klockan 8), knäckte ett par två veckor gamla jeans (ok då bara fickan men ädnå), glömde mina passerkort och fick gå tillbaka efter dem, och brände tungan på min latte. Jag var på jobb
Quote from Fredric Lagerström on 13 January 2010, 10:13Låter som en kass start Mats, verkligen! Just det där när man glömt och får vända så är man ju helt ur fas med allt sen och sur.
Jag antar att din analys av Fredriks "skarv" är korrekt Anders. Kan inte komma på nåt bättre.
Ska jag trotsa kylan då för at
Låter som en kass start Mats, verkligen! Just det där när man glömt och får vända så är man ju helt ur fas med allt sen och sur.
Jag antar att din analys av Fredriks "skarv" är korrekt Anders. Kan inte komma på nåt bättre.
Ska jag trotsa kylan då för at
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 10:15Jag vaknade kvart i åtta och sitter fortfarande hemma. Har sipprat i lugn och ro på mitt lyxkaffe, men lyckades tyvärr inte förmå mig själv att äta frukost. Men nu ska jag hoppa på min cykel och sticka till jobbet. Sen är jag INTE här på många timmar, så
Jag vaknade kvart i åtta och sitter fortfarande hemma. Har sipprat i lugn och ro på mitt lyxkaffe, men lyckades tyvärr inte förmå mig själv att äta frukost. Men nu ska jag hoppa på min cykel och sticka till jobbet. Sen är jag INTE här på många timmar, så