Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

d morn,
efter en ... "intressant" morn i sällskap med SL så har jag äntligen hamnat på jobbet och har bryggt en kopp kaffe så nu är det en d morn igen. Det är nästan lite kul att se hur folk i den här "Byn" reagerar på försenade bussar och trängsel, det ä

dmorn... Jobbet. Snart. Ha en bra dag.

dmorn...hemma, jobbet snart 🙂

dmorn.... Frulle. Nu. Ska väcka mni snart och starta processen att få henne till dagis på ett bra sätt.

Fredrik: Du kan träna på mig om du vill. Inte få mig på dagis alltså, utan till jobbet. (#)

Jag har redan hunnit hugga ved och tända brasa och brygga kaff.
Jo, vi säger så på här landet, kaff. Nu ska det bli tt med lite kaff. 😉

d morn singelsverige!

Kenny: erfarenhetsmässigt är jag lite osäker på om jag skulle vara så bra på det eller om det skulle bli fel och jag råka börja göra nåt helt annat :-).

Fredrik:.... (#)... Eh... (#).... *förvirrad*... Jag går nog och försöker få i mig frukost nu. Jag ska sluta prata med förvirrande karlar innan jag fått i mig min första kopp kaff.

d morn!
Idag fick jag sova till klockan ringde och vaknade seg som kola.......kanske är det bättre att vakna helt av sig själv även om klockan bara är halv 5 🙂

Nåja en dusch och en cykeltur i snöfall väckte mig och nu ska jag hugga tag i dagens uppgift

Då önskar jag dej lycka till med det du ska hugga tag i Eva!
Jag hoppas att Kenny kom iväg bra till jobbet med och att Fredrik Norrstöm
(colt efternamn btw) lyckades med dagisdottern.

Själv dricker jag fortfarande bara kaff. 😉