Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 10:08d morn,
efter en ... "intressant" morn i sällskap med SL så har jag äntligen hamnat på jobbet och har bryggt en kopp kaffe så nu är det en d morn igen. Det är nästan lite kul att se hur folk i den här "Byn" reagerar på försenade bussar och trängsel, det ä
d morn,
efter en ... "intressant" morn i sällskap med SL så har jag äntligen hamnat på jobbet och har bryggt en kopp kaffe så nu är det en d morn igen. Det är nästan lite kul att se hur folk i den här "Byn" reagerar på försenade bussar och trängsel, det ä
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 07:00dmorn... Jobbet. Snart. Ha en bra dag.
dmorn... Jobbet. Snart. Ha en bra dag.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 07:03dmorn...hemma, jobbet snart 🙂
dmorn...hemma, jobbet snart 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 07:04dmorn.... Frulle. Nu. Ska väcka mni snart och starta processen att få henne till dagis på ett bra sätt.
dmorn.... Frulle. Nu. Ska väcka mni snart och starta processen att få henne till dagis på ett bra sätt.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 07:08Fredrik: Du kan träna på mig om du vill. Inte få mig på dagis alltså, utan till jobbet. (#)
Fredrik: Du kan träna på mig om du vill. Inte få mig på dagis alltså, utan till jobbet. (#)
Quote from Fredric Lagerström on 12 January 2010, 07:08Jag har redan hunnit hugga ved och tända brasa och brygga kaff.
Jo, vi säger så på här landet, kaff. Nu ska det bli tt med lite kaff. 😉d morn singelsverige!
Jag har redan hunnit hugga ved och tända brasa och brygga kaff.
Jo, vi säger så på här landet, kaff. Nu ska det bli tt med lite kaff. 😉
d morn singelsverige!
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 07:13Kenny: erfarenhetsmässigt är jag lite osäker på om jag skulle vara så bra på det eller om det skulle bli fel och jag råka börja göra nåt helt annat :-).
Kenny: erfarenhetsmässigt är jag lite osäker på om jag skulle vara så bra på det eller om det skulle bli fel och jag råka börja göra nåt helt annat :-).
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 07:16Fredrik:.... (#)... Eh... (#).... *förvirrad*... Jag går nog och försöker få i mig frukost nu. Jag ska sluta prata med förvirrande karlar innan jag fått i mig min första kopp kaff.
Fredrik:.... (#)... Eh... (#).... *förvirrad*... Jag går nog och försöker få i mig frukost nu. Jag ska sluta prata med förvirrande karlar innan jag fått i mig min första kopp kaff.
Quote from Daniel von Schantz on 12 January 2010, 08:03d morn!
Idag fick jag sova till klockan ringde och vaknade seg som kola.......kanske är det bättre att vakna helt av sig själv även om klockan bara är halv 5 🙂Nåja en dusch och en cykeltur i snöfall väckte mig och nu ska jag hugga tag i dagens uppgift
d morn!
Idag fick jag sova till klockan ringde och vaknade seg som kola.......kanske är det bättre att vakna helt av sig själv även om klockan bara är halv 5 🙂
Nåja en dusch och en cykeltur i snöfall väckte mig och nu ska jag hugga tag i dagens uppgift
Quote from Fredric Lagerström on 12 January 2010, 08:08Då önskar jag dej lycka till med det du ska hugga tag i Eva!
Jag hoppas att Kenny kom iväg bra till jobbet med och att Fredrik Norrstöm
(colt efternamn btw) lyckades med dagisdottern.Själv dricker jag fortfarande bara kaff. 😉
Då önskar jag dej lycka till med det du ska hugga tag i Eva!
Jag hoppas att Kenny kom iväg bra till jobbet med och att Fredrik Norrstöm
(colt efternamn btw) lyckades med dagisdottern.
Själv dricker jag fortfarande bara kaff. 😉