Quote from Fredric Lagerström on 11 January 2010, 07:37d morn y all.
Eva@ Förutsatt att man vaknar utvilad 1,5 tim förtidigt så är det ju ok.
Så verkar det ju med din hälsoiver 😉 Du gick väl och lade dig i soffan vid sju igår kväll?? 😉Idag är det värmebölja! Bara minus 8. Varmt och skönt ju 🙂 nu intas
d morn y all.
Eva@ Förutsatt att man vaknar utvilad 1,5 tim förtidigt så är det ju ok.
Så verkar det ju med din hälsoiver 😉 Du gick väl och lade dig i soffan vid sju igår kväll?? 😉
Idag är det värmebölja! Bara minus 8. Varmt och skönt ju 🙂 nu intas
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 08:01dmorn! Idag kan vi konstatera att när man får upp pulsen för att man tycker att det är spännande att mäta vilopulsen så är ens liv nära gränsen till dödstråkigt... (#)
Idag ska jag jobba i alla fall. Det borde få ner pulsen lite. 😉
dmorn! Idag kan vi konstatera att när man får upp pulsen för att man tycker att det är spännande att mäta vilopulsen så är ens liv nära gränsen till dödstråkigt... (#)
Idag ska jag jobba i alla fall. Det borde få ner pulsen lite. 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 08:36*asgarvar* Tack Jenny! Det var ett underbart sätt att börja mornen! (H:)
d morn på er! Jag "kickstartar" dagen med att (som vanligt) vara på tok för sen till jobbet och en skapligt deppig mornlåt. http://tinyurl.com/yag23oe 🙂 (The Verve - The Drugs Don
*asgarvar* Tack Jenny! Det var ett underbart sätt att börja mornen! (H:)
d morn på er! Jag "kickstartar" dagen med att (som vanligt) vara på tok för sen till jobbet och en skapligt deppig mornlåt. http://tinyurl.com/yag23oe 🙂 (The Verve - The Drugs Don
Quote from Daniel von Schantz on 11 January 2010, 08:59Hahaha...jenny...jag känner igen det där. Föröskte ett tag ta min vilopuls direkt när jag vaknade och bara tanken på det fick pulsen att skjuta i höjden 🙂
Pigg, ja som en mört....nästan speedad...men utvilad vete fan. Jag somnade ju trots allt inte för
Hahaha...jenny...jag känner igen det där. Föröskte ett tag ta min vilopuls direkt när jag vaknade och bara tanken på det fick pulsen att skjuta i höjden 🙂
Pigg, ja som en mört....nästan speedad...men utvilad vete fan. Jag somnade ju trots allt inte för
Quote from Fredric Lagerström on 11 January 2010, 09:08Jag önskar alla nytillkomna läsare en d morn 😉
Det är just det som jag funderar på ibland. Att man kan styra sin puls nåt med bara tanken. Jag mäter sällan pulsen men roar mej ibland på nån cykel på nåt gym att göra det. Jag inbillar mej att jag lite ka
Jag önskar alla nytillkomna läsare en d morn 😉
Det är just det som jag funderar på ibland. Att man kan styra sin puls nåt med bara tanken. Jag mäter sällan pulsen men roar mej ibland på nån cykel på nåt gym att göra det. Jag inbillar mej att jag lite ka
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 09:20Hejja Jenny! Puls ÄR kul, så det är inte så konstigt att pulsen går upp när du tänker på det. 🙂
Finns ett litet tillbehör till din T3c, PC-pod, som förutom att ta emot loggen från klockan även har ett mode där programmet i datorn loggar live, slag för
Hejja Jenny! Puls ÄR kul, så det är inte så konstigt att pulsen går upp när du tänker på det. 🙂
Finns ett litet tillbehör till din T3c, PC-pod, som förutom att ta emot loggen från klockan även har ett mode där programmet i datorn loggar live, slag för
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 09:40OCH DET SÄGER DU NU?!!! Men du, Anders... Jag antar att man måste installera mjukvaran på datorn eller har de en hemsida?
OCH DET SÄGER DU NU?!!! Men du, Anders... Jag antar att man måste installera mjukvaran på datorn eller har de en hemsida?
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 09:47d morn! 22 tim sömn vaken 5 timmar och sen 10 tim sömn på det har gjort susen. Eller åtminstone så att jag känner mig nårlunda som en människa.
d morn! 22 tim sömn vaken 5 timmar och sen 10 tim sömn på det har gjort susen. Eller åtminstone så att jag känner mig nårlunda som en människa.
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 09:51Välkommen tillbaka till verkligheten, Erika! Hemskt att vara så sjuk så man är helt däckad. Det slapp jag. Fast jag har den där typen som aldrig helt vill ge med sig...
Välkommen tillbaka till verkligheten, Erika! Hemskt att vara så sjuk så man är helt däckad. Det slapp jag. Fast jag har den där typen som aldrig helt vill ge med sig...
Quote from Funbeat user on 11 January 2010, 09:54Tack! Men jag har en sån kropp så att den reagerar med sömn så fort jag har nån skit i kroppen och så slipper jag den. Det funkar i alla fall 98 av 100 gånger så... Och hellre det än att ha nåt som man får dras med i evigheter. Har ju hänt det med och då
Tack! Men jag har en sån kropp så att den reagerar med sömn så fort jag har nån skit i kroppen och så slipper jag den. Det funkar i alla fall 98 av 100 gånger så... Och hellre det än att ha nåt som man får dras med i evigheter. Har ju hänt det med och då