Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 08:42Jepp! Nu är jag på jobbet och fått i mig dagens första kaff-klunk. (H:)
Fredrik... Jag hoppas verkligen att ditt svar inte hade nåt med nån "mornstund" att göra. (#) Nu ska jag jobba. Hej hopp...
Jepp! Nu är jag på jobbet och fått i mig dagens första kaff-klunk. (H:)
Fredrik... Jag hoppas verkligen att ditt svar inte hade nåt med nån "mornstund" att göra. (#) Nu ska jag jobba. Hej hopp...
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 08:45Nu på väg till jobbet. Sorry, inte meningen art göra nån konfys. *noterar: inte tilltala Jenny före kaffet.*
Nu på väg till jobbet. Sorry, inte meningen art göra nån konfys. *noterar: inte tilltala Jenny före kaffet.*
Quote from Daniel von Schantz on 12 January 2010, 08:48Tack Aadu...inga spännande saker precis...bara massa papper som ska vändas 🙂
Hoppas kaffet smakade!
Tack Aadu...inga spännande saker precis...bara massa papper som ska vändas 🙂
Hoppas kaffet smakade!
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 08:49Ja, mina fina manliga koller är riktiga stjärnor på att brygga kaffe! (L) 😉
Ja, mina fina manliga koller är riktiga stjärnor på att brygga kaffe! (L) 😉
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 08:55när jag pluggade i Östersund fick jag veta att det heter käffi och för att var extra t y d l i g a med oss sörlänningar kunde de schläng in ett kok framför.
när jag pluggade i Östersund fick jag veta att det heter käffi och för att var extra t y d l i g a med oss sörlänningar kunde de schläng in ett kok framför.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 08:58Vill minnas att det heter ungefär likadant i Helsingborg, bortsett ifrån lite diftonger och att det är Zoega man stoppar framför.
Vill minnas att det heter ungefär likadant i Helsingborg, bortsett ifrån lite diftonger och att det är Zoega man stoppar framför.
Quote from Fredric Lagerström on 12 January 2010, 09:08Ja, Zoega är det som gäller ja. Brukar oftast köpa Zoega Mollbergs blandning. Just nu har jag nåt annat ica kaffe som faktiskt funkar med
men med Mollbergs blandning är jag helt trygg.
Ja, Zoega är det som gäller ja. Brukar oftast köpa Zoega Mollbergs blandning. Just nu har jag nåt annat ica kaffe som faktiskt funkar med
men med Mollbergs blandning är jag helt trygg.
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 09:34Morgens! Efter en härlig gående frukost med latte och pain au chocolat kom jag fram till jobbet. Nu har jag i 34 minuters tid gjort... Ingenting! 😀
Miss DJ var trött imorse och körde en repeat på gårdagens låt, så ni får njuta av den här istället: http:
Morgens! Efter en härlig gående frukost med latte och pain au chocolat kom jag fram till jobbet. Nu har jag i 34 minuters tid gjort... Ingenting! 😀
Miss DJ var trött imorse och körde en repeat på gårdagens låt, så ni får njuta av den här istället: http:
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 09:56dmorn! Eller ja jag har varit uppe sedan 6 så nu är det ju förmiddag för mig men men... Idag kommer jag och min RET(hemtenta) har underbart sällskap av en söt lite gullig hund:-) tvätten är snart tvättad och jag har äntligen kommit igång med den där förba
dmorn! Eller ja jag har varit uppe sedan 6 så nu är det ju förmiddag för mig men men... Idag kommer jag och min RET(hemtenta) har underbart sällskap av en söt lite gullig hund:-) tvätten är snart tvättad och jag har äntligen kommit igång med den där förba
Quote from Funbeat user on 12 January 2010, 10:05d Morn singlar (och ickesinglar om nån av er smygläser)!
Är på jobbet sedan ett par timmar och borde inte vara på FB, så nu loggar jag ut. Höres ikväll.
d Morn singlar (och ickesinglar om nån av er smygläser)!
Är på jobbet sedan ett par timmar och borde inte vara på FB, så nu loggar jag ut. Höres ikväll.