Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

usch Jenny, det där var ju hemskt, min är ju bara dum i huvudet! så jag är ju bara arg iaf.... (H)

Jag anser att "min" också var dum i huvudet (eller full eller whatever)... 😉 Ska du gå och lägga dig nu då eller?

nej jag sov mellan 7-10 måste plugga... satte mig o plugga mellan 5-7 inatt, tyckte jag var ganska bra:-)
men jag är ändå seg o trött....

Vad ska du göra idag Jenny?

Hmm... Jag ska... Städa. För jag har sagt att jag skulle göra det i en hel vecka nu och min mus vill inte vara med längre för den säger att det är för många dammråttor som tassar runt. 😉 Sen ska jag försöka ta min dagliga endorfinhöjande raska promenad

Cet kan vara nog så bra:-) fick städat igår det var skönt och extra skönt idag 🙂
Ha en fantastisk dag alla super singlar (L)

d morn!
Idag är jag lite dagen-efter-seg utan att vara bakis. Jag ska strax bege mig ut till hästen och också passa på att ta en vinterpromenad i skogen. Idag är det inet så kallt men det blåser rejält så det är bäst att pälsa på sig 🙂

Städa är ngt jag

d Morn (eler eftermiddag är det ju, men jag var inte inloggad imorse).

Har varit iväg och sprungit 15 km med TSM och är sååå impad över att alla småvägar på Norra Djurgården och i Hagaparken var plogade.

Ha en underbar dag!

Härligt Helena!
Jag TSM-skolkade i morse men ska i stället ta mig ut på lite skidåkning i eftermiddag.

Jag var också nära att skolka imorse, var så trött när jag vaknade. Då bestämde jag att om det är kallare än -20 grader stannar jag hemma, men det var knappt -10, så det var bara att stiga upp och åka iväg. Känns ju bra nu efteråt. Vilken grupp var det du

d morn!
Vad är det för fel på en då man vaknar halv 5......1 1/2 timme innan klockan ringer (#)

Nåja.....idag är det den första dagen på min var snäll-mot-dig själv-månad. Det har varit på tok för mycket dis, skitmat, alkohol och slappande sedan förste a