Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

d morn Jenny!

Hmmm, hur menar du med din uträkning? Att du under halva tiden haft maxpuls och under halva tiden vilopuls? Verkar osannolikt tycker jag...

(t+) för NAMNET på låten. Hälsningar från ett SU-land :@
Edit: slutade uppenbarligen läsa efter spo

Anna: Hmm... Nä, jag menar att värdena är naturligtvis utspridda mellan 107 och vilopulsvärdet, men eftersom jag inte har alla värdena, tänkte jag att jag kunde fuska lite... Men du menar att det blir fel då eller? (förklara gärna varför och fräscha upp m

d morn! Mitt (ok då, Nathalies) bidrag till mornens låt: http://tinyurl.com/2craz6 🙂

Mats: Heter hon Nathalie? Hmm...

Hjärtat: Ja. Oftast kallas hon bara miss DJ i och för sig... 🙂

Nu tillbaka till tvättstugan. *suck*

Jenny: nja, Spotify finns inte alls i Schweiz, men de tror uppenbarligen att jag är i Frankrike. SÅ det är låtarna som är dkända där som gäller. Har du ett svensk account så för du antagligen tillgång till alla dina låtar...

d morn Mats och Nathalie!

Ed

Anna: Ja, ursäkta. Frankrike... Kan du inte skaffa dig ett svenskt konto i så fall?

Jo, men då måste nån logga in i Sverige var 14:e dag... verkar jobbigt.

Anna: Måste man logga in i Sverige? Ja, det verkar uppenbarligen omständigt.

Nu har jag i alla fall bevisat för mig själv att min vilopulsfuskuträkning inte alls stämmer, så nu kan jag irritera mig över att min crapiga, trasiga pulsklocka inte registrera

Hur tänkte de(!!) 😉 hur gick det med kaffedrickandet? (H)

Min gör inte heller det. Inte ens maxpuls, enbart medelpuls. Men så är pulsklockan 7-8 år gammal också.