Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 09:53d morn! Nysimmad och lam mosig nu. Men 17 vad tråkigt det är att simma. Och svårt att räkna till 15 är det också! (#)
Fin kaffebryggare Jenny! Röd och allt. (t+)
d morn! Nysimmad och lam mosig nu. Men 17 vad tråkigt det är att simma. Och svårt att räkna till 15 är det också! (#)
Fin kaffebryggare Jenny! Röd och allt. (t+)
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 09:54ARRRRGH! Anna... Det är inte en "kaffebryggare". Det är en espresso maskin för bövelen! En sån där som serverar lyxkaffe. (L) 😉
ARRRRGH! Anna... Det är inte en "kaffebryggare". Det är en espresso maskin för bövelen! En sån där som serverar lyxkaffe. (L) 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 09:55Jajaja, espressomaskin då. tt kaffe finns bara i italien ändå, så skillnaden är minimal för mig (svenskt kaffe räknas inte som kaffe. För mig är kaffe espresso. )
Jajaja, espressomaskin då. tt kaffe finns bara i italien ändå, så skillnaden är minimal för mig (svenskt kaffe räknas inte som kaffe. För mig är kaffe espresso. )
Quote from Fredric Lagerström on 9 January 2010, 09:56d morn alla!
Lycka till med grillerna sen Sofie!
Jag är inne i ett kortbrännar stimm. Slog nyligen fel kod för tredje gången på visat. Har fått nytt kort nu, så det är löst. Men i morse i svinkylan så slog jag fel kod på jobbkortet. Stod härute i den in
d morn alla!
Lycka till med grillerna sen Sofie!
Jag är inne i ett kortbrännar stimm. Slog nyligen fel kod för tredje gången på visat. Har fått nytt kort nu, så det är löst. Men i morse i svinkylan så slog jag fel kod på jobbkortet. Stod härute i den in
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 09:58Är det inte huvudet du måste få rätt på Aadu? (just a thought...) 😉
Är det inte huvudet du måste få rätt på Aadu? (just a thought...) 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 10:07Morn... Kaffe... Nu. http://tinyurl.com/2lr5kk
Snart klättring i alla fall, då lär man vakna till liv igen. 🙂
Morn... Kaffe... Nu. http://tinyurl.com/2lr5kk
Snart klättring i alla fall, då lär man vakna till liv igen. 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 9 January 2010, 10:08Nä,jag tänker mej en tydligt strukturerad plånbok med kort i olika färger som piper varnande om jag tar fel. 😉 Men i stort sett har du ju rätt 🙂
Edit: To Kenny Starfighter!
Nä,jag tänker mej en tydligt strukturerad plånbok med kort i olika färger som piper varnande om jag tar fel. 😉 Men i stort sett har du ju rätt 🙂
Edit: To Kenny Starfighter!
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 12:41oooooo, sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol (L)
fantastiskt väder och jag är på väg ut och ska handla lite vääään och andra ingridienser till älgsteken i morn. Det känns bra.
justja, höll på att glömma;
ooood morn d morn, I just love the smell o
oooooo, sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol (L)
fantastiskt väder och jag är på väg ut och ska handla lite vääään och andra ingridienser till älgsteken i morn. Det känns bra.
justja, höll på att glömma;
ooood morn d morn, I just love the smell o
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 13:12BILD:www.riktigtkaffe.se/images/smilies/happycoffee.gif
BILD:www.riktigtkaffe.se/images/smilies/happycoffee.gif
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 08:41dmorn! *gääääääsp* Jag vet inte riktigt varför jag är uppe efter sju timmars sömn, men nu är jag det.
Jag har en fråga dock. Jag vill sjukt gärna veta vad jag har för vilopuls, men min pulsklocka ger bara medel- och maxpuls, så den minsta pulsen man hade
dmorn! *gääääääsp* Jag vet inte riktigt varför jag är uppe efter sju timmars sömn, men nu är jag det.
Jag har en fråga dock. Jag vill sjukt gärna veta vad jag har för vilopuls, men min pulsklocka ger bara medel- och maxpuls, så den minsta pulsen man hade