Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

d morn! Nysimmad och lam mosig nu. Men 17 vad tråkigt det är att simma. Och svårt att räkna till 15 är det också! (#)

Fin kaffebryggare Jenny! Röd och allt. (t+)

ARRRRGH! Anna... Det är inte en "kaffebryggare". Det är en espresso maskin för bövelen! En sån där som serverar lyxkaffe. (L) 😉

Jajaja, espressomaskin då. tt kaffe finns bara i italien ändå, så skillnaden är minimal för mig (svenskt kaffe räknas inte som kaffe. För mig är kaffe espresso. )

d morn alla!

Lycka till med grillerna sen Sofie!

Jag är inne i ett kortbrännar stimm. Slog nyligen fel kod för tredje gången på visat. Har fått nytt kort nu, så det är löst. Men i morse i svinkylan så slog jag fel kod på jobbkortet. Stod härute i den in

Är det inte huvudet du måste få rätt på Aadu? (just a thought...) 😉

Morn... Kaffe... Nu. http://tinyurl.com/2lr5kk

Snart klättring i alla fall, då lär man vakna till liv igen. 🙂

Nä,jag tänker mej en tydligt strukturerad plånbok med kort i olika färger som piper varnande om jag tar fel. 😉 Men i stort sett har du ju rätt 🙂

Edit: To Kenny Starfighter!

oooooo, sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol (L)

fantastiskt väder och jag är på väg ut och ska handla lite vääään och andra ingridienser till älgsteken i morn. Det känns bra.

justja, höll på att glömma;
ooood morn d morn, I just love the smell o

BILD:www.riktigtkaffe.se/images/smilies/happycoffee.gif

dmorn! *gääääääsp* Jag vet inte riktigt varför jag är uppe efter sju timmars sömn, men nu är jag det.

Jag har en fråga dock. Jag vill sjukt gärna veta vad jag har för vilopuls, men min pulsklocka ger bara medel- och maxpuls, så den minsta pulsen man hade