Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 11:29Men Sofie, du dumpar honom och sedan så blir du svartsjuk på att han har hittat en annan. Mig veterligen så har du också ett pök....;) så du får väl visa lite hänsyn. 😀
Men Sofie, du dumpar honom och sedan så blir du svartsjuk på att han har hittat en annan. Mig veterligen så har du också ett pök....;) så du får väl visa lite hänsyn. 😀
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 11:31Gnäll på Sofie! Det är skönt att få ur sig skiten. 🙂 Jag vet inte hur din dag ser ut för övrigt, men när jag är tvungen att göra saker omständigare än jag hade velat ser jag det som att jag "får mer motion" (typ när min cykel är på reparation och jag må
Gnäll på Sofie! Det är skönt att få ur sig skiten. 🙂 Jag vet inte hur din dag ser ut för övrigt, men när jag är tvungen att göra saker omständigare än jag hade velat ser jag det som att jag "får mer motion" (typ när min cykel är på reparation och jag må
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 11:35Lasse: Du har rätt, men har jag varit med och valt ut säng, stolar, bord osv så är det nästan lika mkt mitt som hans trots att han betalade. Det är mitt "känslomässigt". Jag har noll romantiska känslor för honom, men det känns ändå konstigt att nån annan
Lasse: Du har rätt, men har jag varit med och valt ut säng, stolar, bord osv så är det nästan lika mkt mitt som hans trots att han betalade. Det är mitt "känslomässigt". Jag har noll romantiska känslor för honom, men det känns ändå konstigt att nån annan
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2010, 11:37Det är jobbigt när man inser konsekvenserna av sina val. *duckar*
Det är jobbigt när man inser konsekvenserna av sina val. *duckar*
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 11:42Ducka på du! Jag är utomordentligt nöjd med mitt val, men måste jag älska alla konsekvenser för det? Jag ska nog hämta med mig fler av lakanen när jag är där nästa gång (H) SÅ, nu är det slutpratat om det där. Punkt.
Ducka på du! Jag är utomordentligt nöjd med mitt val, men måste jag älska alla konsekvenser för det? Jag ska nog hämta med mig fler av lakanen när jag är där nästa gång (H) SÅ, nu är det slutpratat om det där. Punkt.
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 11:55ÅH!!! UNDERBART!!! (rullade precis upp min rullgardin) DET ÄR SOLIGT IDAG MED!!! 😀 Det blir promme i vinterlandskapet för hela slanten!!! *hoppar upp och ner av upphetsning* (H:)
ÅH!!! UNDERBART!!! (rullade precis upp min rullgardin) DET ÄR SOLIGT IDAG MED!!! 😀 Det blir promme i vinterlandskapet för hela slanten!!! *hoppar upp och ner av upphetsning* (H:)
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 12:03Sofie se det komika istället.
Hon måste pöka mellan lakan som DU har valt
Hon måste äta frukost sittandes på stolar som DU har valt.(H) Hoppas det inte är hennes smak på inredning(H)
Annars kan du ödmjukt konstatera att det är skönt att han har hittat
Sofie se det komika istället.
Hon måste pöka mellan lakan som DU har valt
Hon måste äta frukost sittandes på stolar som DU har valt.
(H) Hoppas det inte är hennes smak på inredning(H)
Annars kan du ödmjukt konstatera att det är skönt att han har hittat
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 12:06Haha, DET har du rätt i! Mohahahaa.... Men jag glädjs faktiskt med honom, helt ärligt. Det är bara det där med mina grejer, men som du sa; hon tvingas bara bland dom 😉
Haha, DET har du rätt i! Mohahahaa.... Men jag glädjs faktiskt med honom, helt ärligt. Det är bara det där med mina grejer, men som du sa; hon tvingas bara bland dom 😉
Quote from Fredric Lagerström on 8 January 2010, 12:22Tjoho Kenny! Jag ska gå ut i solen med på lunchen tänkte jag. Äta mina pizzabitar först och sen ner o kolla på isen på älven. 🙂 Och som nån redan har konstaterat: Det är ju fredag! (iofs jobba i morn, men det bryr jag mej inte om nu) (hv)
Tjoho Kenny! Jag ska gå ut i solen med på lunchen tänkte jag. Äta mina pizzabitar först och sen ner o kolla på isen på älven. 🙂 Och som nån redan har konstaterat: Det är ju fredag! (iofs jobba i morn, men det bryr jag mej inte om nu) (hv)
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 12:40Mats: Pass. 🙁 Tack för musiken dock. Den kickstartade igång mitt skrivande för idag. 🙂
Mats: Pass. 🙁 Tack för musiken dock. Den kickstartade igång mitt skrivande för idag. 🙂