Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 10:20Sofie, du behöver inte vara bitter: Jag lovar, du får komma ned hit till Gbg nån helg och då kan vi lyxa gärnet. Sovplats går garanterat att ordna. Jag ska tänka på dig och ta ett glas juice extra 😉
Sofie, du behöver inte vara bitter: Jag lovar, du får komma ned hit till Gbg nån helg och då kan vi lyxa gärnet. Sovplats går garanterat att ordna. Jag ska tänka på dig och ta ett glas juice extra 😉
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 10:25Hehe, gör så 🙂 och ha så kul och NJUT av din SPA-dag!!!
Hehe, gör så 🙂 och ha så kul och NJUT av din SPA-dag!!!
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2010, 10:27Tror jag ska ordna ett spa hemma ikväll, ta fram kandelabern, sätta på lugn musik, korka upp skumpan, fylla badkaret med skum.
Nån som vill krypa ned hos mig?
Tror jag ska ordna ett spa hemma ikväll, ta fram kandelabern, sätta på lugn musik, korka upp skumpan, fylla badkaret med skum.
Nån som vill krypa ned hos mig?
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 10:30Idag blir det skidåkning igen. Skulle nog kunna vänja mig vida att vara ledig och bara åka skidor när det är en så fantastisk vinter som det är just nu.
Dagens låt enligt mig...
http://www.youtube.com/watch?v=w8KQmps-Sog
Idag blir det skidåkning igen. Skulle nog kunna vänja mig vida att vara ledig och bara åka skidor när det är en så fantastisk vinter som det är just nu.
Dagens låt enligt mig...
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 10:52Ååh :@ kan inte hämta mina grejer förrän efter 15-tiden! Störande! Jag får skylla mig själv som inte hämtat dom tidigare. Han _är_ ju hemma, men tydligen gick det ändå inte att komma förbi. Han år frukost med sitt pök, så det är väl förståeligt...
Ååh :@ kan inte hämta mina grejer förrän efter 15-tiden! Störande! Jag får skylla mig själv som inte hämtat dom tidigare. Han _är_ ju hemma, men tydligen gick det ändå inte att komma förbi. Han år frukost med sitt pök, så det är väl förståeligt...
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 10:56Har ingen aning om vad ni pratar om, men det blir säkert bra! dmorn funbeaters! 😀
Har ingen aning om vad ni pratar om, men det blir säkert bra! dmorn funbeaters! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2010, 10:57Ja se pök, bara massa elände med såna.
Ja se pök, bara massa elände med såna.
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 10:58Jenny: Tänkte åka hem till exet för att hämta lite saker, bl a mitt älskade badmintonrack, men han har sitt pök hemma så det går inte förrän 15-tiden. DET är störande!
Men D morn på dig 🙂
Jenny: Tänkte åka hem till exet för att hämta lite saker, bl a mitt älskade badmintonrack, men han har sitt pök hemma så det går inte förrän 15-tiden. DET är störande!
Men D morn på dig 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 11:01Sofie: Sitt pök? Vad ska de göra... Ah. Never mind. Hade du tänkt spela badmington innan tre då? Annars spelar det ju mindre roll... Eller?
Sofie: Sitt pök? Vad ska de göra... Ah. Never mind. Hade du tänkt spela badmington innan tre då? Annars spelar det ju mindre roll... Eller?
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 11:08Nej, men jag hade tänkt åka dit tidigare så jag kan göra andra saker sen. Nu måste jag åka mer fram o tillbaka och kan inte ta allt i den ordningen jag ville...
Men visst, _egentligen_ handlar min ovilja mest om att det finns en brud i MIN säng, på MIN s
Nej, men jag hade tänkt åka dit tidigare så jag kan göra andra saker sen. Nu måste jag åka mer fram o tillbaka och kan inte ta allt i den ordningen jag ville...
Men visst, _egentligen_ handlar min ovilja mest om att det finns en brud i MIN säng, på MIN s