Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 22:19Nä hörrni, nu när vi ändå har spårat ur i den här dmorn-tråden totalt tänkte jag va helt OT och säga d natt alle samman. Hoppas ni får en bra dag imorn fylld med snö och utan vind! Kramen
Nä hörrni, nu när vi ändå har spårat ur i den här dmorn-tråden totalt tänkte jag va helt OT och säga d natt alle samman. Hoppas ni får en bra dag imorn fylld med snö och utan vind! Kramen
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 22:19Sov tt, Erika! 🙂
Sov tt, Erika! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 22:20d natt Erika! 🙂
d natt Erika! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 22:26Sov tt!
Sov tt!
Quote from Fredric Lagerström on 7 January 2010, 22:36Ja, d natt på er allihopa! Galningar! 😀 This is the d damn od morning tråd 😉
Ja, d natt på er allihopa! Galningar! 😀 This is the d damn od morning tråd 😉
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 22:39Men folks! Den här hastigheten på nya inlägg hade jag behövt i måndags när jag var sjuk.... Det är ju så man inte vågar gå och lägga sig för att sedan bli översvämmad imorn. Eller än värre: MISSA ngt (H)
Mentalt på väg i säng nu, så jag säger d natt 😉
Men folks! Den här hastigheten på nya inlägg hade jag behövt i måndags när jag var sjuk.... Det är ju så man inte vågar gå och lägga sig för att sedan bli översvämmad imorn. Eller än värre: MISSA ngt (H)
Mentalt på väg i säng nu, så jag säger d natt 😉
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 22:47dnatt Aadu och Anna. (L)
dnatt Aadu och Anna. (L)
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 23:49Anna: Jag är NÄSTAN säker på att de skriver så här mycket just idag för att jag har givit mig själva TUSAN på att jag ska bli klar med min rapport idag... eller inatt.. ja eller iaf innan det blir ON TOPIC att skriva i den här tråden igen. En komplett kom
Anna: Jag är NÄSTAN säker på att de skriver så här mycket just idag för att jag har givit mig själva TUSAN på att jag ska bli klar med min rapport idag... eller inatt.. ja eller iaf innan det blir ON TOPIC att skriva i den här tråden igen. En komplett kom
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 06:25Jessie: d morn! Hur gick det??
Jessie: d morn! Hur gick det??
Quote from Rasmus Olsson on 8 January 2010, 08:09Men vad i helsike vad ni skriver?! Kan jag inte få sova i lugn och ro? Va, va VA?!
Men vad i helsike vad ni skriver?! Kan jag inte få sova i lugn och ro? Va, va VA?!