Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:40Hihi, borrmaskin med skruv-sats fick jag av Pappa när jag flyttade hemifrån. Det var det årets julklapp, jag är lite kär... En slagborr hade inte varit fel dock!
Edit: Kenny, vad heter den bokhyllan?!
Edit2: frågar man utlänningar vad deras IKEA-möbler
Hihi, borrmaskin med skruv-sats fick jag av Pappa när jag flyttade hemifrån. Det var det årets julklapp, jag är lite kär... En slagborr hade inte varit fel dock!
Edit: Kenny, vad heter den bokhyllan?!
Edit2: frågar man utlänningar vad deras IKEA-möbler
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:44Kan ni ingenting om att montera IKEA prylar? Det första _man_ gör är att slänga bort monteringsanvisningen och sätter ihop skiten...
Kan ni ingenting om att montera IKEA prylar? Det första _man_ gör är att slänga bort monteringsanvisningen och sätter ihop skiten...
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:45Eller handlar på Norrgavel där man får grejerna monterade utan att behöva lyfta ett finger.
Eller handlar på Norrgavel där man får grejerna monterade utan att behöva lyfta ett finger.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:48Anna: den heter BESTÅ. Man ska förskruva skruvarna i stopp-delarna (om man väljer att ha skenor alltså) innan skenan sitter fast i möbeln. Annars blir det för trögt att skruva skruven i både plasten och aluminiumet. Tydligen var det bara jag som tyckte de
Anna: den heter BESTÅ. Man ska förskruva skruvarna i stopp-delarna (om man väljer att ha skenor alltså) innan skenan sitter fast i möbeln. Annars blir det för trögt att skruva skruven i både plasten och aluminiumet. Tydligen var det bara jag som tyckte de
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:48Johanna: Kapitalist 😉
Johanna: Kapitalist 😉
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:48Magnus: Helt rätt! :-)(t+)
Magnus: Helt rätt! :-)(t+)
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:52Nu får jag snart markera dmorn-tråden som ointressant för jag tycker det är för mycket jobbsnack här. Snälla ni, tänk på att jag har semester.....
Anna på IKEA
Nu får jag snart markera dmorn-tråden som ointressant för jag tycker det är för mycket jobbsnack här. Snälla ni, tänk på att jag har semester.....
Anna på IKEA
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:54Äsch, beskrivningen är bra som vägledning 😉
Kenny: Köp bra skruvmejslar!! Det är egentligen skruvarna som blir runda, eftersom (bra) skruvmejslar är härdade....
Äsch, beskrivningen är bra som vägledning 😉
Kenny: Köp bra skruvmejslar!! Det är egentligen skruvarna som blir runda, eftersom (bra) skruvmejslar är härdade....
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:54Eller.. så köper man en IKEA-möbel begagnad på Blocket eller Tradera eller så. Då är det ju nån annan som har monterat den.
Fast sen kan det ju hända att man kommer hem och inser att garderoben som man gladeligen fick in i Volvo 945an INTE går in genom d
Eller.. så köper man en IKEA-möbel begagnad på Blocket eller Tradera eller så. Då är det ju nån annan som har monterat den.
Fast sen kan det ju hända att man kommer hem och inser att garderoben som man gladeligen fick in i Volvo 945an INTE går in genom d
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:55Ahmen. Jag jobbar med IT, och inte går jag och gnäller över alla webbläsar- DNS-, router problem. Men sure. Så spännande är inte IKEA möbler. 😉
Ahmen. Jag jobbar med IT, och inte går jag och gnäller över alla webbläsar- DNS-, router problem. Men sure. Så spännande är inte IKEA möbler. 😉