Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:02Helt underbart att höra att det inte bara är JAG som får nervösa ryckningar i mungipan och aggresiva tankar på IKEA.
Men jag måste erkänna, deras produktutvecklare är väldigt duktiga.
Helt underbart att höra att det inte bara är JAG som får nervösa ryckningar i mungipan och aggresiva tankar på IKEA.
Men jag måste erkänna, deras produktutvecklare är väldigt duktiga.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:09På att "låna" design...
På att "låna" design...
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:10Jag bad en kollega som skulle till Ikea att köpa deras kökspall åt mig eftersom jag gillar den. Det gjorde han. Sen ägnade jag sisådär tre timmar åt att försöka montera den. Ändå blev det snett och jag fick göra om. Till sist blev det nästan rakt. När jag
Jag bad en kollega som skulle till Ikea att köpa deras kökspall åt mig eftersom jag gillar den. Det gjorde han. Sen ägnade jag sisådär tre timmar åt att försöka montera den. Ändå blev det snett och jag fick göra om. Till sist blev det nästan rakt. När jag
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:14Åter till kommunikationen mellan kvinna och man Johanna.
Du har säkert inte sagt att du inte kan följa en monteringsanvisning 😉
Åter till kommunikationen mellan kvinna och man Johanna.
Du har säkert inte sagt att du inte kan följa en monteringsanvisning 😉
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:17Björn, hört på jobbet ungefär tre gånger om dan:
"Kjell, kan du hjälpa mig för jag kan inte."
*Johanna lägger huvudet på sned och försöker se hjälplös ut*
Björn, hört på jobbet ungefär tre gånger om dan:
"Kjell, kan du hjälpa mig för jag kan inte."
*Johanna lägger huvudet på sned och försöker se hjälplös ut*
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:20Johanna: Vad Björn försöker säga är att man måste vara betydligt mer konkret i kommunikationen med män och du.. han har rätt! 😉
(du skulle alltså ha sagt "Björn, jag kan inte montera ihop den här själv, kan inte du hjälpa mig?" OCH lagt huvudet på sned)
Johanna: Vad Björn försöker säga är att man måste vara betydligt mer konkret i kommunikationen med män och du.. han har rätt! 😉
(du skulle alltså ha sagt "Björn, jag kan inte montera ihop den här själv, kan inte du hjälpa mig?" OCH lagt huvudet på sned)
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:23Jessie, det var innan jag fattade att det skulle vara SÅ svårt.
Men det är klart, jag borde förstått det när jag monterade ihop min tre meter långa bokhylla (Add-on, ej Ikea så jag trodde inte det skulle vara så svårt). Jag kämpade på och på en dag hade j
Jessie, det var innan jag fattade att det skulle vara SÅ svårt.
Men det är klart, jag borde förstått det när jag monterade ihop min tre meter långa bokhylla (Add-on, ej Ikea så jag trodde inte det skulle vara så svårt). Jag kämpade på och på en dag hade j
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:25Jag kan oftast själv, men när jag INTE kan det så ringer jag... min storasyster! Hon är BÄST på IKEA-grejjer! Min kära lilla pappa däremot kan inte montera nåt om det så gällde livet.. 😉
Jag kan oftast själv, men när jag INTE kan det så ringer jag... min storasyster! Hon är BÄST på IKEA-grejjer! Min kära lilla pappa däremot kan inte montera nåt om det så gällde livet.. 😉
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:32IKEA är kul att montera. Det blir lite jobbigt dock när man vänder på bladet och ser två (2) människor på beskrivningen... Men väggar är bra på att hjälpa till, har ingen egen åsikt, tänker inte själva och gör vad dom blir tillsagda.... (V)
IKEA är kul att montera. Det blir lite jobbigt dock när man vänder på bladet och ser två (2) människor på beskrivningen... Men väggar är bra på att hjälpa till, har ingen egen åsikt, tänker inte själva och gör vad dom blir tillsagda.... (V)
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 21:40Min bokhylla tog det flera år för mig att skruva ihop (var tvungen att bjuda hem den muskulösaste kompis jag hade ända från Helsingborg, men inte ens HAN lyckades skruva ihop den! ;)) ... Efter byte av skenor fattade jag att jag var tvungen att anta en an
Min bokhylla tog det flera år för mig att skruva ihop (var tvungen att bjuda hem den muskulösaste kompis jag hade ända från Helsingborg, men inte ens HAN lyckades skruva ihop den! ;)) ... Efter byte av skenor fattade jag att jag var tvungen att anta en an