Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 13:52Tack Mats för en riktigt bra låt som jag nääästan hade lyckats glömma bort!
Tack Mats för en riktigt bra låt som jag nääästan hade lyckats glömma bort!
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 13:53Anna: Mfhhfmmm mmmhh FFmmmhmmM - Mfhhfmmm. Mmmhh ffmmmhmm - nnmhh - Fnn mfrpttmmm (!) Mmmfhhhffffnn Fmmmhmm? 😉
(översättning: det blir nog promenad till Skäggetorp Centrum och hämta mina kläder från La Redoute - ca 3 km tor. Men du - tänk hur stolt din
Anna: Mfhhfmmm mmmhh FFmmmhmmM - Mfhhfmmm. Mmmhh ffmmmhmm - nnmhh - Fnn mfrpttmmm (!) Mmmfhhhffffnn Fmmmhmm? 😉
(översättning: det blir nog promenad till Skäggetorp Centrum och hämta mina kläder från La Redoute - ca 3 km tor. Men du - tänk hur stolt din
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 14:00Kenny: Jo det kan man ju tycka, eller sa behovde han bara en bra anledning att motivera ett par nya joggingskor infor flickvannen? (Och isafall var det valdigt smart gjort. Dock skulle skorna ju ha inhandlats redan mandag efter jobbet....)
Kenny: Jo det kan man ju tycka, eller sa behovde han bara en bra anledning att motivera ett par nya joggingskor infor flickvannen? (Och isafall var det valdigt smart gjort. Dock skulle skorna ju ha inhandlats redan mandag efter jobbet....)
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 14:02Anna: Mfjhfmm Gdåbmrt! (vilken klåpare!) (Ok, nu slutar jag. Så kul var det att vara Kenny ;))
Anna: Mfjhfmm Gdåbmrt! (vilken klåpare!) (Ok, nu slutar jag. Så kul var det att vara Kenny ;))
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 14:03Haha, fattar vinken! Jag andas nastan normal, snyter mig inte alls sa ofta langre, hade en vilopuls pa 60 i morse.
Far jag ut och springa ikvall redan???
Haha, fattar vinken! Jag andas nastan normal, snyter mig inte alls sa ofta langre, hade en vilopuls pa 60 i morse.
Far jag ut och springa ikvall redan???
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 14:07Anna: Oj! Jag hoppas du inte frågar mig, jag har nämligen ingen självbevarelsedrift när det gäller träning! 😉 Prova att ta en rask promenad och se hur du känner dig kanske?
Anna: Oj! Jag hoppas du inte frågar mig, jag har nämligen ingen självbevarelsedrift när det gäller träning! 😉 Prova att ta en rask promenad och se hur du känner dig kanske?
Quote from Rasmus Olsson on 7 January 2010, 14:08Kan vi inte skramla ihop till ett svenskt tangentbord till Anna?
Kan vi inte skramla ihop till ett svenskt tangentbord till Anna?
Quote from Rasmus Olsson on 7 January 2010, 14:08Vafan Jenny, haru opererat fast dildon så du heter Kenny?
Vafan Jenny, haru opererat fast dildon så du heter Kenny?
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 14:13Bruse, jag ar bara for lat for att stalla om spraket pa tangentbordet fram och tillbaka.
Jag kan om jag vill...
åäö
Bruse, jag ar bara for lat for att stalla om spraket pa tangentbordet fram och tillbaka.
Jag kan om jag vill...
åäö
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 14:15Bruse: det är så mycket ologik i din fråga, så jag vet inte ens var jag ska börja besvara den...
Edit: Men okej då, jag ger det ett försök i alla fall: Jag har så mycket stake ändå, så jag behöver ingen dil-du-vet för att få heta Kenny. 😉
Bruse: det är så mycket ologik i din fråga, så jag vet inte ens var jag ska börja besvara den...
Edit: Men okej då, jag ger det ett försök i alla fall: Jag har så mycket stake ändå, så jag behöver ingen dil-du-vet för att få heta Kenny. 😉