Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Tack Mats för en riktigt bra låt som jag nääästan hade lyckats glömma bort!

Anna: Mfhhfmmm mmmhh FFmmmhmmM - Mfhhfmmm. Mmmhh ffmmmhmm - nnmhh - Fnn mfrpttmmm (!) Mmmfhhhffffnn Fmmmhmm? 😉

(översättning: det blir nog promenad till Skäggetorp Centrum och hämta mina kläder från La Redoute - ca 3 km tor. Men du - tänk hur stolt din

Kenny: Jo det kan man ju tycka, eller sa behovde han bara en bra anledning att motivera ett par nya joggingskor infor flickvannen? (Och isafall var det valdigt smart gjort. Dock skulle skorna ju ha inhandlats redan mandag efter jobbet....)

Anna: Mfjhfmm Gdåbmrt! (vilken klåpare!) (Ok, nu slutar jag. Så kul var det att vara Kenny ;))

Haha, fattar vinken! Jag andas nastan normal, snyter mig inte alls sa ofta langre, hade en vilopuls pa 60 i morse.

Far jag ut och springa ikvall redan???

Anna: Oj! Jag hoppas du inte frågar mig, jag har nämligen ingen självbevarelsedrift när det gäller träning! 😉 Prova att ta en rask promenad och se hur du känner dig kanske?

Kan vi inte skramla ihop till ett svenskt tangentbord till Anna?

Vafan Jenny, haru opererat fast dildon så du heter Kenny?

Bruse, jag ar bara for lat for att stalla om spraket pa tangentbordet fram och tillbaka.

Jag kan om jag vill...
åäö

Bruse: det är så mycket ologik i din fråga, så jag vet inte ens var jag ska börja besvara den...

Edit: Men okej då, jag ger det ett försök i alla fall: Jag har så mycket stake ändå, så jag behöver ingen dil-du-vet för att få heta Kenny. 😉