Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 12:33Tack Jenny och Erika!! Har funderat pa det lange... skrivs pa IKEA-listan!
Tack Jenny och Erika!! Har funderat pa det lange... skrivs pa IKEA-listan!
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 13:29Är jag den enda som inte gillar att handla på IKEA?
Jenny, i skobutiker finns det särskilda stövelskaftutfyllnader att köpa. Funkar kanon. De flesta modeller har krokar så att man kan hänga upp dem i taket eller nåt.
Är jag den enda som inte gillar att handla på IKEA?
Jenny, i skobutiker finns det särskilda stövelskaftutfyllnader att köpa. Funkar kanon. De flesta modeller har krokar så att man kan hänga upp dem i taket eller nåt.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 13:32Perfekt! Tack Johanna! 🙂 Jag ogillar inte att handla på IKEA, däremot försöker jag att inte handla _allt_ där, men nu när jag ser mig omkring i lägenheten inser jag att jag inte lyckats riktigt så bra som jag velat. :S
Perfekt! Tack Johanna! 🙂 Jag ogillar inte att handla på IKEA, däremot försöker jag att inte handla _allt_ där, men nu när jag ser mig omkring i lägenheten inser jag att jag inte lyckats riktigt så bra som jag velat. :S
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 13:37Jenny, jag forsokte.... Jag kollade verkligen andra mobelaffarer, men om det ska vara snyggt blir det skitdyrt. Och om det ar i IKEAs prisklass blir det avsevart samre kvalitet. Sa jag har enbart ikea-mobler i lagenheten....
Nar jag far nobelpriset ska j
Jenny, jag forsokte.... Jag kollade verkligen andra mobelaffarer, men om det ska vara snyggt blir det skitdyrt. Och om det ar i IKEAs prisklass blir det avsevart samre kvalitet. Sa jag har enbart ikea-mobler i lagenheten....
Nar jag far nobelpriset ska j
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 13:42Haha! Då håller vi tummarna för att nästa nobelpris går till dig, Anna, så du slipper IKEA:isera din lägenhet (delar du med dig lite då, för jag känner på mig att jag inte kommer att vinna nåt nobelpris?) 😉
Haha! Då håller vi tummarna för att nästa nobelpris går till dig, Anna, så du slipper IKEA:isera din lägenhet (delar du med dig lite då, för jag känner på mig att jag inte kommer att vinna nåt nobelpris?) 😉
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 13:43d morn! Typ... Eller eftermiddag. Jag har inte vaknat nu alltså, jag har jobbat på som en duktig pojke hela dagen fram tills nu. 🙂
Dagens: http://tinyurl.com/dlw875
d morn! Typ... Eller eftermiddag. Jag har inte vaknat nu alltså, jag har jobbat på som en duktig pojke hela dagen fram tills nu. 🙂
Dagens: http://tinyurl.com/dlw875
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 13:43Jag är inne på hyllorna Pilaster eller Swedsee (då pratar vi inte IKEA) för stövlar. Måste bara mäta skaften först, de med halvhöga skaft borde få plats.
Jag är inne på hyllorna Pilaster eller Swedsee (då pratar vi inte IKEA) för stövlar. Måste bara mäta skaften först, de med halvhöga skaft borde få plats.
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 13:44Lankar Johanna?? 🙂
Lankar Johanna?? 🙂
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 13:45Mats: dmorn raring! 🙂 Jag är sjukanmäld idag med, så jag sov till elva... 😉
Johanna: Har du länkar så man kan se hur möblerna ser ut?
Mats: dmorn raring! 🙂 Jag är sjukanmäld idag med, så jag sov till elva... 😉
Johanna: Har du länkar så man kan se hur möblerna ser ut?
Quote from Funbeat user on 7 January 2010, 13:47Kenny: (WTF?! 😉 ) idag igen? suck... krya pa dig! Blir det promenad idag igen? Lita avundsjuk, motion i dagsljus vore trevligt. Min PT har glomt sina joggingskor i spanien, sa om jag tar mig ut imorn pa lunchen springer jag ensam... vetej 17 om jag tar m
Kenny: (WTF?! 😉 ) idag igen? suck... krya pa dig! Blir det promenad idag igen? Lita avundsjuk, motion i dagsljus vore trevligt. Min PT har glomt sina joggingskor i spanien, sa om jag tar mig ut imorn pa lunchen springer jag ensam... vetej 17 om jag tar m