Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Tack Jenny och Erika!! Har funderat pa det lange... skrivs pa IKEA-listan!

Är jag den enda som inte gillar att handla på IKEA?

Jenny, i skobutiker finns det särskilda stövelskaftutfyllnader att köpa. Funkar kanon. De flesta modeller har krokar så att man kan hänga upp dem i taket eller nåt.

Perfekt! Tack Johanna! 🙂 Jag ogillar inte att handla på IKEA, däremot försöker jag att inte handla _allt_ där, men nu när jag ser mig omkring i lägenheten inser jag att jag inte lyckats riktigt så bra som jag velat. :S

Jenny, jag forsokte.... Jag kollade verkligen andra mobelaffarer, men om det ska vara snyggt blir det skitdyrt. Och om det ar i IKEAs prisklass blir det avsevart samre kvalitet. Sa jag har enbart ikea-mobler i lagenheten....

Nar jag far nobelpriset ska j

Haha! Då håller vi tummarna för att nästa nobelpris går till dig, Anna, så du slipper IKEA:isera din lägenhet (delar du med dig lite då, för jag känner på mig att jag inte kommer att vinna nåt nobelpris?) 😉

d morn! Typ... Eller eftermiddag. Jag har inte vaknat nu alltså, jag har jobbat på som en duktig pojke hela dagen fram tills nu. 🙂

Dagens: http://tinyurl.com/dlw875

Jag är inne på hyllorna Pilaster eller Swedsee (då pratar vi inte IKEA) för stövlar. Måste bara mäta skaften först, de med halvhöga skaft borde få plats.

Lankar Johanna?? 🙂

Mats: dmorn raring! 🙂 Jag är sjukanmäld idag med, så jag sov till elva... 😉

Johanna: Har du länkar så man kan se hur möblerna ser ut?

Kenny: (WTF?! 😉 ) idag igen? suck... krya pa dig! Blir det promenad idag igen? Lita avundsjuk, motion i dagsljus vore trevligt. Min PT har glomt sina joggingskor i spanien, sa om jag tar mig ut imorn pa lunchen springer jag ensam... vetej 17 om jag tar m