Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Riva lök? vojne vojne.. Lök ska hackas med kniv! Klarar man inte av det är det bara börja öva, eller sälja köket och rikta in sig på dafgårds färdiglagade!
😉

Oj... Kommer lite sent men jag läste "behöver en lampa att ha i skallen för där är becksvart. " först... Det kanske är jag som behöver det? (#) 😉

I ärlighetens namn så handlar det egentligen om nåt i sitt yrke, så ca 6h per dag ger ungefär 4,5 år. Men det är alltid roligt att ta till det där exemplet i vardagspyssel, som att fixa köttbullar till exempel 😀

Bruse: Jag är inte bara alla mäns drömkvinna på IKEA, jag är det på många andra områden också, bara det att rätt man inte har förstått det ännu 😉 Har jag nämnt att min klädgarderob endast består av en enkel 60*60cm? (Men att jag har en hel garderob för m

Ja ägg ska det också vara i. GULORna alltså. Japp, så är det. 😉

Kalle: Klart man kan hacka lök och för de som INTE kan finns det maskiner som gör sånt har jag hört. Men i köttbullar SKA löken RIVAS för bästa resultat och därmed -> . <-

Hm, då har nog jag mer kläder än så.

Med din fascination för skofetischism ska du nog bli kompis med Johanna, hon har dom helt uppåt väggarna.

På tal om skor (usch, nu blir jag lite tråkig, men va f...): är det nån av er skofetischister som kommit på nåt bra sätt att förvara höga stövlar så de inte ramlar eller viker sig?

Nä, kom på att det nu inte är så farligt många skor heller. Gjorde mig av med 16 par för nån månad sen så nu har jag bara5 par sneakers/löparskor och 3 par sandaler, 2 par känr och ett gäng stövlar och höga klacker. Så nu kanske jag bara landara på 20 par

@ Jenny: Japp, du köper byxhängare som en del butiker har sånna där man hänger byxor vikta och klämmer ihop. Sen hänger man upp dem i garderoben... Funkar skitbra! Finns billigt på IKEA 😉

Tack för tipset Erika! Nu har jag en ny punkt på listan att köpa vid nästa IKEA besök... 😀