Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

d morn på er! Jag har sovit som ett litet barn i natt. I soffan. Det var där jag somnade efter gårdagens underbara endorfinkick och klätterpremiär ((H:)) och jag känner mig helt galet utvilad. 😀

Lite mornmusik kanske? http://tinyurl.com/2ncvd4

FUSK!!! Vill ocksa vara ledig!

Edit: vaknade ngn natt i December av att ngn tappade ett glasbord i trapphuset (som ar vagg i vagg med sovrummet...). Det var iaf min tanke halvsovandes. Somnade om inom 2 sek som vanligt. Pa mornen hittade jag en trasig gl

d morn!
Jag är ledig resten av veckan och ska nu fundera ut vad jag ska göra med all min fritid 🙂 idag ska jag nog ta mig till IKEA för lite lätt shopping tror jag. Kanske köpa utrustning för långfärdsskridskor? Får se (H)
Men det kommer nog bli en bra

Sofie: Hahahahahahaha. "Lite lätt shopping" på IKEA... Mina vänner ställer sig som stora frågetecken till hur jag har lyckats gå igenom IKEA 3 gånger och komma ut tomhänt och sen hur jag har kunnat springa igenom IKEA på 5 min och bara kommit ut med plast

Erika, du måste vara alla mäns drömkvinna på Ikea!

Haha, JA, lite LÄTT shopping! 😉 behöver en lampa att ha i hallen för där är becksvart. Tänkte mig den billigaste och minsta rislampan eftersom jag bara har andrahand och inte vet om jag kommer behöva den i nästa boende. Så jag brukar faktiskt inte komma

Sofie: glöm inte, ett IKEA-besök utan att köpa servetter är inget IKEA-besök

Haha! Jag köpte ett 100-pack servetter där för flera år sedan och nästan alla finns kvar! Så no servetter for me thanks 😉 annars brukar jag nästan alltid köpa värmeljus, men det har jag fullt av nu så jag vet inte vad det kommer bli för spontanköp...

IKEA utan att handla svensk mat gar inte. Inte all. Men det forstar ni er inte pa (H)

Passa på att äta Ikeas köttbullar, bra pris och garanterat att de håller ihop Sofie!