Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

d morn! Nu är det vitt på marken här igen. :D(t+) Min älskade inre DJ har dragit på med en riktigt skön, hård klassiker idag. Loves it! http://tinyurl.com/2lvk5r Det kan inspirera till lite galna hopp på kvällens klättring. 😉 (H)

d morn. Arbetsdag 2 på året är påbörjad. Undra när mina koller och mentorer behagar infinna sig.
Fram tills dess njuter av den härliga låten som länkades! (t+)

d morn!
Istället för att bara skaka på huvudet åt att jag vaknat så tidigt (06:30) av mig självt, så klev jag bara upp istället idag. Det kanske är rätt melodi? 🙂

d morn! Segt här, ställde klockan på 7 istället för 6 som jag brukar... På jobet sent mes andra ord.

Färskpressad apelsinjuice till frukost, vardagslyx! (H)

dmorn, jag gjorde som Jessie, vaknade halv sju men väntar till nu med att logga på fb.

Gymmet nästa!

Jag vaknade för några minuter sedan (he-he). Det har kommit multum med snö här ute i natt. Nu ska jag bara tända brasan o dra imej lite kaffe. Sen går jag ut och skidar på gärdet och havsisen.

Helt perfekt d morn!

Morrn morrn: sovit länge och skönt var det!

Vaknar och min lilla bebis (min laptop alltså) är som ny. Jag har fått den formaterad så nu går allt snabbare och den känns fräschare! (H:)

d morn!
Jag skulle också behöva bli formaterad så att jag kan bli snabbare och fräschare.
Men jag är vid tt mod ändå och njuter av min sista lediga dag innan slitet börjar på allvar (Anna, trettondagen är helgdag i Sverige).

d Morn!
Var lite sovmorn idag pga att jag var ute och roade mig igår. Liite tungt i huvudet, men inte farligt...

dmorn! Inatt var det tyst. Inga snarkningar, inga ångestskri i trapphuset. Gissa vem som sov tolv timmar i sträck? (H:)