Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 12:06Somliga stänger av telefonen när den inte ska ringa.... 😉
Lasse, kolla min blogg om du vill bli lite avundsjuk 😛 Om inte, så glöm detta och kolla inte min blogg (H)
Somliga stänger av telefonen när den inte ska ringa.... 😉
Lasse, kolla min blogg om du vill bli lite avundsjuk 😛 Om inte, så glöm detta och kolla inte min blogg (H)
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 12:12Oj vad svårt, kolla eller inte... 🙂
Kan det ha nåt med klättring att göra? 😉
Kollar.
Oj vad svårt, kolla eller inte... 🙂
Kan det ha nåt med klättring att göra? 😉
Kollar.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 12:15Jag trodde mina vänner var för gamla för att ringa fyllesamtal. Men det var rätt kul ändå.
Jag trodde mina vänner var för gamla för att ringa fyllesamtal. Men det var rätt kul ändå.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 12:19Jag heter Anna. Står gärna överst i folks telefoner. Blir gärna uppringd av div fickor/väskor osv.... 😉
Jag heter Anna. Står gärna överst i folks telefoner. Blir gärna uppringd av div fickor/väskor osv.... 😉
Quote from Fredric Lagerström on 4 January 2010, 12:22Ja den grejjen känner jag till med Anna. 😉
Kollade dina bilder och tyckte dom var riktigt fina!
Ja den grejjen känner jag till med Anna. 😉
Kollade dina bilder och tyckte dom var riktigt fina!
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 12:22Men personen ifråga kanske äntligen försökte förklara sina innersta känslor för dig efter 10 års vänskap? (H:)
Skulle inte du ut på skidtjänsteförättning. 😀
Men personen ifråga kanske äntligen försökte förklara sina innersta känslor för dig efter 10 års vänskap? (H:)
Skulle inte du ut på skidtjänsteförättning. 😀
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 12:25Elvis, det var en hon. Och jag vet inte exakt vad hon ville, men jag fick prata med flera andra också, varav en kille. Vet inte riktigt vad han ville heller 🙂
Åka skidor? I dag? Jag? Jag jobbar faktiskt hemifrån hela dagen. 😀
Elvis, det var en hon. Och jag vet inte exakt vad hon ville, men jag fick prata med flera andra också, varav en kille. Vet inte riktigt vad han ville heller 🙂
Åka skidor? I dag? Jag? Jag jobbar faktiskt hemifrån hela dagen. 😀
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 12:27Skidor?????? Bada, sola, klättra.....
Aadu, kan inte du bli vän med mina kompisar, så slipper jag?? 😛
Skidor?????? Bada, sola, klättra.....
Aadu, kan inte du bli vän med mina kompisar, så slipper jag?? 😛
Quote from Fredric Lagerström on 4 January 2010, 12:33Såklart Anna 😉 , men faktum är att jag bett några av mina vänner (dom som ringt mest från fickan) att lägga in mej som Öödu i telefonboken.
Såklart Anna 😉 , men faktum är att jag bett några av mina vänner (dom som ringt mest från fickan) att lägga in mej som Öödu i telefonboken.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 12:40Det saknas nån i tråden.
Vart är Jenny? 🙂
Hallåååååå.
Det saknas nån i tråden.
Vart är Jenny? 🙂
Hallåååååå.