Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 10:13d morn så här lite in på förmiddagen. Idag är det dags att börja jobba på era nyårslöften! 😉
d morn så här lite in på förmiddagen. Idag är det dags att börja jobba på era nyårslöften! 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 10:20Jag har lovat att köpa fler skor. Dags att leverera alltså.
Jag har lovat att köpa fler skor. Dags att leverera alltså.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 10:27Jo men det kommer förmodligen vara mörkt när jag börjar cykla hem.
Skrinna med pannlampa?Johanna, trodde att ditt löfte var att bryta din skoinhandlingstrend. 😉
Jo men det kommer förmodligen vara mörkt när jag börjar cykla hem.
Skrinna med pannlampa?
Johanna, trodde att ditt löfte var att bryta din skoinhandlingstrend. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 4 January 2010, 10:28Jag köpte nya sulor imorse, till cukeln! De andra dubbdäcken föreslog inte på isgatorna, så det blev nya dubbdäck imorse. Nu ska de monteras å provcyklas.
Jag köpte nya sulor imorse, till cukeln! De andra dubbdäcken föreslog inte på isgatorna, så det blev nya dubbdäck imorse. Nu ska de monteras å provcyklas.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 10:34d morn. Förkyld på riktigt nu.... :(( Kul start på året. Inte jobba, inte träna (halvmaran väntar!! :(( ).
Dessutom var det helt klart för mycket och för d mat på resan. Och för mycket vin 😛 För att klättra och springa halvmarathon bör man vara lätt. In
d morn. Förkyld på riktigt nu.... :(( Kul start på året. Inte jobba, inte träna (halvmaran väntar!! :(( ).
Dessutom var det helt klart för mycket och för d mat på resan. Och för mycket vin 😛 För att klättra och springa halvmarathon bör man vara lätt. In
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 10:38Fy Elvis, skorna är ju en viktig del av mig.
Fy Elvis, skorna är ju en viktig del av mig.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 11:20Eftersom jag inte skrev d morn här när jag kom hem från jobbet (vid 7-tiden) så gör jag det nu! 🙂
Hos somliga ringer nämligen telefonen klockan 03:00 och en desperat nattlagsbas undrar försynt om man kan tänka sig att jobba NU om man får dubbelt betalt
Eftersom jag inte skrev d morn här när jag kom hem från jobbet (vid 7-tiden) så gör jag det nu! 🙂
Hos somliga ringer nämligen telefonen klockan 03:00 och en desperat nattlagsbas undrar försynt om man kan tänka sig att jobba NU om man får dubbelt betalt
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 11:50Vill oxå ha dubbelt betalt. 😀
Hos vissa ringer telefonen kl. 07.10, precis när jag skall hojja till jobbet.
I min ålder får man icke ändra fungerande rutiner...
I detta fallet glömde jag min rygga!
Så det var bara att ta sig hem igen. Inga namn nämn
Vill oxå ha dubbelt betalt. 😀
Hos vissa ringer telefonen kl. 07.10, precis när jag skall hojja till jobbet.
I min ålder får man icke ändra fungerande rutiner...
I detta fallet glömde jag min rygga!
Så det var bara att ta sig hem igen. Inga namn nämn
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 11:50Staackars LarsLarsLars. Så lätt han blir distraherad... 😉
Staackars LarsLarsLars. Så lätt han blir distraherad... 😉
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 11:57Hos somliga ringer telefonen kl 2.30. Lät som om det var en bra fest.
Hos somliga ringer telefonen kl 2.30. Lät som om det var en bra fest.