Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 11:13Ninja was here
Ninja was here
Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 12:32dmorn. Idag bär det av mot IKEA och krasslet i halsen är ett faktum. (#)
dmorn. Idag bär det av mot IKEA och krasslet i halsen är ett faktum. (#)
Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 14:27å jag vill också till IKEA, men halskrasllet kan du få behålla det vill jag inte ha
å jag vill också till IKEA, men halskrasllet kan du få behålla det vill jag inte ha
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 10:43Segstartad som fan idag, men har nu fått i mig gröt (och några Rollo-kolor) så nu börjar jag bli människa igen. Solen skiner och den är så himla vackert ute 🙂 jag ska Årstaviken runt med Matilda om en timme... Ha en fin dag!
Segstartad som fan idag, men har nu fått i mig gröt (och några Rollo-kolor) så nu börjar jag bli människa igen. Solen skiner och den är så himla vackert ute 🙂 jag ska Årstaviken runt med Matilda om en timme... Ha en fin dag!
Quote from Rasmus Olsson on 3 January 2010, 11:33Börja dricka kaffe Sofie, så du blir som fôlk på mornarna.
Börja dricka kaffe Sofie, så du blir som fôlk på mornarna.
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 13:12Har sprungit 15 km med TSM i kylan, underbart i solen!
Har sprungit 15 km med TSM i kylan, underbart i solen!
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 09:22oood morn! _Äntligen_ får man jobba igen! :D(t+) För att fira denna underbara händelse kommer här en liten sång: http://tinyurl.com/ydyb2p5 (Ni kan ju skippa första minuten eller så om ni känner för det... ;))
oood morn! _Äntligen_ får man jobba igen! :D(t+) För att fira denna underbara händelse kommer här en liten sång: http://tinyurl.com/ydyb2p5 (Ni kan ju skippa första minuten eller så om ni känner för det... ;))
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 10:05d morn.
Jag jobbar hemifrån i dag. (t+)
d morn.
Jag jobbar hemifrån i dag. (t+)
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 10:08d morn fb:are. Segt att vara på jobbet. 🙂
Isen fortfarande oplogad... 🙁
d morn fb:are. Segt att vara på jobbet. 🙂
Isen fortfarande oplogad... 🙁
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 10:09Elvis, då kan man ju lika gärna jobba... Fast skidspåren väntar så jag får väl lägga på ett kol.
Elvis, då kan man ju lika gärna jobba... Fast skidspåren väntar så jag får väl lägga på ett kol.