Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Lia
Var det verkligen kusen som skjutit älgtjuren?
Var det inte kusinen kanske...

I min hjärna är kusen samma som hästen nämligen 😀

Vi är inga hästmänniskor så kusen är detsamma som kusinen för oss i vissa sammanhang, i andra sammanhang nåt som kan finnas i näsan 😀

dmorn, eller vad det nu är.
Nyss hemkommen från semester och har 6 timmars tidsskillnad i kroppen, inte sovit en blund på 24 timmar, och jag kan inte bestämma mig för om det känns som morn, middag eller kväll.

Hungrig är jag också och vet inte om det ä

d morn.....dag 1 år 2010! Hoppas era skallar inte är allt för tunga idag 🙂

Min skalle mår bra trots att kvällen var riktigt trevlig och att det blev väldigt sent. Men de sista två timmarna spenderade jag med att försöka ta mig från Malmö till Lund och

d morn alla singlar!
Jag är väl lite bakis idag men jag minns att nyårsdagen förra året var mycket värre. Så ja, alltså, det här året börjar ju bättre än vad förra året gjorde iaf 😉

Det blev inte en sån jefla d morn för egen del... (Jag = bakis) (#) det är sååååååå synd om mig (H) tur att jag blivit serverad choklad, vatten och pizza! Hehe... Dessutom fått se Ivanhoe, för vad är väl nyårsdagen utan Ivanhoe!? 😉

Backhoppningen i Garmisch Partenkirschen?

En timme på isen, en sådan lycka, efter att återupplevt inbördeskriget i Libanon i natt.

d fortsättning. Livet är verkligen helt underbart. (H:)

Vilken lyxtant, få serverat choklad på de vise.

d morn, dags att försöka komma igång igen efter en dag som nästan helt tillbringats i soffan, måste ha varit nåt konstigt jag åt i torsdagskväll eftersom jag blev så trött och sliten. 😉