Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 10:58Typ så. För första gången på ganska länge känns det som om jag kan göra nån nytta igen :-).
Typ så. För första gången på ganska länge känns det som om jag kan göra nån nytta igen :-).
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 13:03d morn! Vad skönt att ha ännu en ledig dag framför sig. Vilan verkar göra mig tt, även om det är tråkigt, för vilopulsen sjunker! 🙂 I söndags var den 86, igår 68 och idag 60.
d morn! Vad skönt att ha ännu en ledig dag framför sig. Vilan verkar göra mig tt, även om det är tråkigt, för vilopulsen sjunker! 🙂 I söndags var den 86, igår 68 och idag 60.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 14:57Jag trodde det var bra med låg vilopuls?
Jag trodde det var bra med låg vilopuls?
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 15:07d morn d morn! Härligt med lite ledighet, sov till 10 ochkäkade sen en snabb frulle. Slösurfade lite till frullen innan jag lade mig i ett hett bad med en d bok. Extra skönt att vara inne och ha det tt när man kan titta ut på termometern och konstatera <-
d morn d morn! Härligt med lite ledighet, sov till 10 ochkäkade sen en snabb frulle. Slösurfade lite till frullen innan jag lade mig i ett hett bad med en d bok. Extra skönt att vara inne och ha det tt när man kan titta ut på termometern och konstatera <-
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 15:23Ja, det är klart det är bra med låg vilopuls! Uttryckte mig nog oklart. Jag gör ingenting, tränar inte heller, och det är tråkigt, men det gör mig antagligen tt alltså, eftersom min vilopuls (som länge varit förhöjd) sjunker.
Ja, det är klart det är bra med låg vilopuls! Uttryckte mig nog oklart. Jag gör ingenting, tränar inte heller, och det är tråkigt, men det gör mig antagligen tt alltså, eftersom min vilopuls (som länge varit förhöjd) sjunker.
Quote from Rasmus Olsson on 30 December 2009, 07:58d morn!
Idag ska jag ta mig ut och cykla, gäller å klä påsig ordenligt, det är kallt i fartvinden.
d morn!
Idag ska jag ta mig ut och cykla, gäller å klä påsig ordenligt, det är kallt i fartvinden.
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 08:17dmorn.
Onekligen en bedårande vacker sådan.
Bruse - Har du muff på sadeln? Kan behövas idag 😀
dmorn.
Onekligen en bedårande vacker sådan.
Bruse - Har du muff på sadeln? Kan behövas idag 😀
Quote from Rasmus Olsson on 30 December 2009, 08:29Jag har byxor påmig.
Jag har byxor påmig.
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 08:33Aaaa, då kan jag vara lugn 😉 vill ju inte att du ska bli sjuk JU!
Skrattar, GUD ta bort bilden av Bruse på hojen utan byxor ...
Aaaa, då kan jag vara lugn 😉 vill ju inte att du ska bli sjuk JU!
Skrattar, GUD ta bort bilden av Bruse på hojen utan byxor ...
Quote from Rasmus Olsson on 30 December 2009, 08:36Med orakade ben dessutom.
Med orakade ben dessutom.