Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 09:37Välkommen Johan!
Välkommen Johan!
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 09:45d morn!
Eftersom jag är själv på kontoret den här veckan unnade jag mig en liten, liten sovmorn och en promenad till jobbet. Nu är jag här, har skruvat upp radiovolymen och försöker ställa till med lam mycket oreda.
d morn!
Eftersom jag är själv på kontoret den här veckan unnade jag mig en liten, liten sovmorn och en promenad till jobbet. Nu är jag här, har skruvat upp radiovolymen och försöker ställa till med lam mycket oreda.
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 09:50d morn! Välkommen Johan! Jag har druckit min första kopp kaffe från min sprillans espresso maskin som tomten gav mig i år! (L)
Bruse: *kram*
d morn! Välkommen Johan! Jag har druckit min första kopp kaffe från min sprillans espresso maskin som tomten gav mig i år! (L)
Bruse: *kram*
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 10:02Morn på er.
Nyss invägd på nyinköpt våg.Oj vad mycket och bara muskler... (H)
Morn på er.
Nyss invägd på nyinköpt våg.
Oj vad mycket och bara muskler... (H)
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 10:04Grattis Elvis! Jag har inte vågat ställa mig på vågen än... 😉
Grattis Elvis! Jag har inte vågat ställa mig på vågen än... 😉
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 10:08@Aadu: jag förstår inte, normal sett så brukar jag inte vara vaken vid den tiden, vilket betyder att jag missar de bra programmen.
Alltså: jag har inte samma rätt som de som har konstiga tider att se bra program?
@Aadu: jag förstår inte, normal sett så brukar jag inte vara vaken vid den tiden, vilket betyder att jag missar de bra programmen.
Alltså: jag har inte samma rätt som de som har konstiga tider att se bra program?
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 10:13Jenny, mitt ex tog med sig vågen så jag har varit utan sedan dess.
Bästa sättet är fortfarande att nypa sig i sidan... 😉
Jenny, mitt ex tog med sig vågen så jag har varit utan sedan dess.
Bästa sättet är fortfarande att nypa sig i sidan... 😉
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 10:17Elvis: Oh-oh... Om du vill ha lite love-handles, kan du få lite av mig (oj, det lät inte konstigt alls...). 😉
Elvis: Oh-oh... Om du vill ha lite love-handles, kan du få lite av mig (oj, det lät inte konstigt alls...). 😉
Quote from Rasmus Olsson on 28 December 2009, 10:29Anna, jag menar att det räcker inte att bara vara snäll veckan före jul, jag tycker vi ska vara snälla året om.
Irriterar mig just nu på de som inte har vett att sköta privata saker privat, utan måste basunera ut det offentligt. Som om de njuter av att s
Anna, jag menar att det räcker inte att bara vara snäll veckan före jul, jag tycker vi ska vara snälla året om.
Irriterar mig just nu på de som inte har vett att sköta privata saker privat, utan måste basunera ut det offentligt. Som om de njuter av att s
Quote from Funbeat user on 28 December 2009, 10:33Jenny, tack men nej tack... 😀
Jenny, tack men nej tack... 😀