Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 10:38d morn! Landets västra delar är insvepta i dimma och det är dessvärre plusgrader igen och snötäcket har säckat ihop nåt. Jag hade egentligen tänkt åka till nordligare breddgrader (Stockholm) idag, men min bil krånglar, så jag stannar hemma. Fick därmed yt
d morn! Landets västra delar är insvepta i dimma och det är dessvärre plusgrader igen och snötäcket har säckat ihop nåt. Jag hade egentligen tänkt åka till nordligare breddgrader (Stockholm) idag, men min bil krånglar, så jag stannar hemma. Fick därmed yt
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 13:13d morn.
13 km med TSM avklarade på mornkvisten. Aaaahhh, vad jag mår bra.
d morn.
13 km med TSM avklarade på mornkvisten. Aaaahhh, vad jag mår bra.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 13:21TSM???
TSM???
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 13:28Team Stockholm Marathon. Löpträning i grupp med maraton som mål.
Team Stockholm Marathon. Löpträning i grupp med maraton som mål.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 13:36ah ok 🙂
ah ok 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 13:43Jag skulle ha sprungit 15 km med TSM idag, men tappade bort gruppen när de tog en omväg på slutet, så det blev "bara" 14 km. Men det räckte för mig!
Jag skulle ha sprungit 15 km med TSM idag, men tappade bort gruppen när de tog en omväg på slutet, så det blev "bara" 14 km. Men det räckte för mig!
Quote from Rasmus Olsson on 27 December 2009, 13:50Nycuklad! Ca 12 km.
Strategiskt bra val att ta singlespeeden, för det var mer gå än cykla på skaren. Men gôrskôj!
Nycuklad! Ca 12 km.
Strategiskt bra val att ta singlespeeden, för det var mer gå än cykla på skaren. Men gôrskôj!
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 14:03Nysprungen, nyduschad och nyäten. Eller så 🙂
Bruse: Ingen av aktiviteterna var en dejt 🙂 Salsa dansas bäst med ngn som man INTE dejtar. För danspartner är inte jättelätta att hitta och då bör det hålla längre än min snittlängd på förhållanden:
Danspar
Nysprungen, nyduschad och nyäten. Eller så 🙂
Bruse: Ingen av aktiviteterna var en dejt 🙂 Salsa dansas bäst med ngn som man INTE dejtar. För danspartner är inte jättelätta att hitta och då bör det hålla längre än min snittlängd på förhållanden:
Danspar
Quote from Rasmus Olsson on 27 December 2009, 14:18Sa jag att det är ett par decimeter snö? Att det är ca 10 cm skare? Att vi cyklade på ospårade stigar?
Sa jag att det är ett par decimeter snö? Att det är ca 10 cm skare? Att vi cyklade på ospårade stigar?
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 14:20Haha, låter jobbigt! Och inte som om ni verkligen rörde er framåt cyklandes i många meter i sträck 🙂
Låter förövrigt jättemysigt....
Haha, låter jobbigt! Och inte som om ni verkligen rörde er framåt cyklandes i många meter i sträck 🙂
Låter förövrigt jättemysigt....