Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 10:02Morn! Min inre DJ har nog tagit semester, för det känns som att jag har hört mornens mornlåt som mornlåt en annan morn... Så istället tar vi nåt ur arkivet: http://tinyurl.com/ybl8hmq Videon är guld! :D(t+)
Morn! Min inre DJ har nog tagit semester, för det känns som att jag har hört mornens mornlåt som mornlåt en annan morn... Så istället tar vi nåt ur arkivet: http://tinyurl.com/ybl8hmq Videon är guld! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 12:55d morn.
Ja, det känns faktiskt som om jag just vaknat fast jag suttit på jobbet som ett sömnpiller sen i morse.
Nu är det snart dags att säga d jul till jobbet och traska ut på stan och köpa de sista klapparna.
d morn.
Ja, det känns faktiskt som om jag just vaknat fast jag suttit på jobbet som ett sömnpiller sen i morse.
Nu är det snart dags att säga d jul till jobbet och traska ut på stan och köpa de sista klapparna.
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 18:30Hann inte med ett dmorn i morse, drog till alperna för att inviga skidsäsongen... (inte jättemycket snö, blaskigt i dalen, blåsigt på toppen, men skönt ändå!) (H)
Försenat: dmorn!
Hann inte med ett dmorn i morse, drog till alperna för att inviga skidsäsongen... (inte jättemycket snö, blaskigt i dalen, blåsigt på toppen, men skönt ändå!) (H)
Försenat: dmorn!
Quote from Funbeat user on 23 December 2009, 19:53Det lät ju rätt skönt ändå det Anna... 🙂
Det lät ju rätt skönt ändå det Anna... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 05:07Snöblandade regniga mornhälsninger till er hela bunten. d morn! Snart dags att lämna det underbarq Gbg för ett gästspel i Mmö.
Måtte stålspetsarna stå er bi på era äventyr...
Snöblandade regniga mornhälsninger till er hela bunten. d morn! Snart dags att lämna det underbarq Gbg för ett gästspel i Mmö.
Måtte stålspetsarna stå er bi på era äventyr...
Quote from Rasmus Olsson on 26 December 2009, 08:44d morn!
Väntar på att Klonens sovmorn ska ta slut, såvi kan fortsätta med våra biokväll...
d morn!
Väntar på att Klonens sovmorn ska ta slut, såvi kan fortsätta med våra biokväll...
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 09:08Morrn morrn allihopa. Här utanför fönstret viner vinden, så det här mornen känns lite...enslig...men ändå mysig! Ska väl äta frukost om en stund och sen hoppa in i duschen. Senare ska jag till pappa som jag inte träffat på länge. Tror det är första ggn fö
Morrn morrn allihopa. Här utanför fönstret viner vinden, så det här mornen känns lite...enslig...men ändå mysig! Ska väl äta frukost om en stund och sen hoppa in i duschen. Senare ska jag till pappa som jag inte träffat på länge. Tror det är första ggn fö
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 09:17dmorn! Jag gör tvärtom mot Bruse, väntar på att föräldrarna ska vakna. Men vi ska inte fortsätta nån biokväll.
dmorn! Jag gör tvärtom mot Bruse, väntar på att föräldrarna ska vakna. Men vi ska inte fortsätta nån biokväll.
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 10:10dmorn? Snön yrslar omkring utanför fönstret och här inne ska jag snart börja skriva på nästa uppsats (jullov - vad är det?). Men jag kommer även att ta en paus för att åka ner på stan och få min längdskidejulklapp, så jag klagar inte! 🙂
dmorn? Snön yrslar omkring utanför fönstret och här inne ska jag snart börja skriva på nästa uppsats (jullov - vad är det?). Men jag kommer även att ta en paus för att åka ner på stan och få min längdskidejulklapp, så jag klagar inte! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 10:41Morrn!
Jag har avslutat frukost och funderar nu som bäst på om det är tillräckligt kallt för att skida lite eller om jag ska ta mina skridskor och traska till Ö-malms IP.
Morrn!
Jag har avslutat frukost och funderar nu som bäst på om det är tillräckligt kallt för att skida lite eller om jag ska ta mina skridskor och traska till Ö-malms IP.