Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 12:31d morn! Ehm... Förmiddag... Ja borde sagt d morn för länge sen. Min inte DJ har fått hjälp av min systersons favoritprogram, så de senaste dagarna har jag haft den här i huvudet när jag har har vaknat: http://tinyurl.com/yg8anhv
d morn! Ehm... Förmiddag... Ja borde sagt d morn för länge sen. Min inte DJ har fått hjälp av min systersons favoritprogram, så de senaste dagarna har jag haft den här i huvudet när jag har har vaknat: http://tinyurl.com/yg8anhv
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 13:34d morn. Sprungit, varit på utställning och ätit sista julskinkan. Nu har föräldrarna och brorsan åkt hem, dags att återta kontrollen över min lägenhet!
d morn. Sprungit, varit på utställning och ätit sista julskinkan. Nu har föräldrarna och brorsan åkt hem, dags att återta kontrollen över min lägenhet!
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 08:49d morn... Tittar ut och ser himlen som är svalt aprikosfärgad och gul vid horisonten. Öppnar fönstret och det är riktigt kyligt ute, det kommer ånga när jag andas. Träden är snötyngda... Det är V A C K E R T (L)
d morn... Tittar ut och ser himlen som är svalt aprikosfärgad och gul vid horisonten. Öppnar fönstret och det är riktigt kyligt ute, det kommer ånga när jag andas. Träden är snötyngda... Det är V A C K E R T (L)
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 08:53dmorn..
Mmm det är mycket vackert. 🙂
Jag kan knapp bärga mig tills jag får köra mitt senaste galna upptåg vad gäller träning, pass två i "Insanity"! Körde ettan igår, Jesus vilket pass (t+)
dmorn..
Mmm det är mycket vackert. 🙂
Jag kan knapp bärga mig tills jag får köra mitt senaste galna upptåg vad gäller träning, pass två i "Insanity"! Körde ettan igår, Jesus vilket pass (t+)
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 09:09dmorn. Dansade salsa till kl 2 inatt, om en timma ska jag springa 15 km med en sån där galen marathonsnubbe.....
dmorn. Dansade salsa till kl 2 inatt, om en timma ska jag springa 15 km med en sån där galen marathonsnubbe.....
Quote from Rasmus Olsson on 27 December 2009, 09:13Anna, en ny dejt? Först "salsa" sen "marathon"... jojo jag tackar jag.
Anna, en ny dejt? Först "salsa" sen "marathon"... jojo jag tackar jag.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 09:16Hehe, nyfiken?? (H)
Hehe, nyfiken?? (H)
Quote from Rasmus Olsson on 27 December 2009, 09:21Oh ja!
Oh ja!
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 09:23d morn, första mornen hemma sedan julfirandet. Skönt att vara tillbaka även om det faktiskt har gått bättre i jul än jag hade befarat.
d morn, första mornen hemma sedan julfirandet. Skönt att vara tillbaka även om det faktiskt har gått bättre i jul än jag hade befarat.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 09:27Bruse, tålamod, tålamod. Nu ska jag springa först.
Edit: Fredrik, vad skönt att höra att julen gick bra!!!!
Bruse, tålamod, tålamod. Nu ska jag springa först.
Edit: Fredrik, vad skönt att höra att julen gick bra!!!!