Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 09:20dmorn! Idag blir nog en märklig dag... Jag jobbar hemifrån med att förbereda föreläsningsserier, så jag får nog piska mig själv en del så att jag inte bara slösar bort all min tid här. 😀
Ett par låtar denna morn från fröken DJ in my mind... Först ut en
dmorn! Idag blir nog en märklig dag... Jag jobbar hemifrån med att förbereda föreläsningsserier, så jag får nog piska mig själv en del så att jag inte bara slösar bort all min tid här. 😀
Ett par låtar denna morn från fröken DJ in my mind... Först ut en
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 09:58d Morn!! DET SNÖAR I GÖTEBORG!! (H:)
d Morn!! DET SNÖAR I GÖTEBORG!! (H:)
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 10:00Anders: ÄR DET SANT!? Grattis! Det var väl på tiden... 😉
Edit: dmorn förresten... 😉
Anders: ÄR DET SANT!? Grattis! Det var väl på tiden... 😉
Edit: dmorn förresten... 😉
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 10:07d morn! Idag är det verkligen en riktigt d morn. Kung Bore har hört norrlänningen i exils böner. Nu är det lika mycket snö här som norrlandskusten.
Och innan kvällen är slut får jag förhoppningsvis kramas med världens bästa Elin och hennes bebbe Wille i U
d morn! Idag är det verkligen en riktigt d morn. Kung Bore har hört norrlänningen i exils böner. Nu är det lika mycket snö här som norrlandskusten.
Och innan kvällen är slut får jag förhoppningsvis kramas med världens bästa Elin och hennes bebbe Wille i U
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 11:13Pssst Mats - du länkade till FEL Oasislåt. (H)
Knepig DJ idag - är det hon eller du som håller på att kära ner sig? 😉
Pssst Mats - du länkade till FEL Oasislåt. (H)
Knepig DJ idag - är det hon eller du som håller på att kära ner sig? 😉
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 11:23Jessie: Fel Oasis-låt? Hur tänkte du nu? 😀
Jag vet inte... Det är nog hon tror jag. Jag är ju redan så full av kärlek till mig själv... (H)
Jessie: Fel Oasis-låt? Hur tänkte du nu? 😀
Jag vet inte... Det är nog hon tror jag. Jag är ju redan så full av kärlek till mig själv... (H)
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 11:33Oooops - jag tänkte på LÅTEN och inte albumet. Så HÄR menade jag förstås:
Mats: JAG lyssnade på FEL Oasislåt - men eftersom alla Oasislåtar är RÄTT så gjorde det ingenting! 😉
Oooops - jag tänkte på LÅTEN och inte albumet. Så HÄR menade jag förstås:
Mats: JAG lyssnade på FEL Oasislåt - men eftersom alla Oasislåtar är RÄTT så gjorde det ingenting! 😉
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 11:36Jessie: Ah! Nu är även min förvirrade hjärna med. 😀 Jag kan ju inte annat än att hålla med om Oasis förträfflighet. Jag var tvungen att plöja igenom Morning Glory nu på mornen, men nu har jag gått över till Timbuk istället. (H)
Jessie: Ah! Nu är även min förvirrade hjärna med. 😀 Jag kan ju inte annat än att hålla med om Oasis förträfflighet. Jag var tvungen att plöja igenom Morning Glory nu på mornen, men nu har jag gått över till Timbuk istället. (H)
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 14:28Peter Cetera.... ufff... det tog ett tag att hämta sig från den karamellen så d morn först nu 🙂
Peter Cetera.... ufff... det tog ett tag att hämta sig från den karamellen så d morn först nu 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 22 December 2009, 08:52d morn.
Det var jobbigt ett kort tag när kaffemaskinen var sönder men nu går den igen.
OCH NOTERA! Vi går mot ljusare tider!!!!! 🙂
d morn.
Det var jobbigt ett kort tag när kaffemaskinen var sönder men nu går den igen.
OCH NOTERA! Vi går mot ljusare tider!!!!! 🙂