Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 08:53Ja 2-3dm låter som en mer rimlig uppskattning. Snarare två. Det kom ganska mycket under dagen igår dock. d morn förresten, jag har haft ambitionen att komma tidigt till jobbet varenda dag den senaste tiden, men det är som förgjort. Träningen går inte hell
Ja 2-3dm låter som en mer rimlig uppskattning. Snarare två. Det kom ganska mycket under dagen igår dock. d morn förresten, jag har haft ambitionen att komma tidigt till jobbet varenda dag den senaste tiden, men det är som förgjort. Träningen går inte hell
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 08:55Vi börjar också få ganska mycket snö här... Det blir som en helt ny sport att cykla till jobbet när cykelbanorna inte plogas (varför skulle folk använda dem på vintern?)... 🙂
Edit: dmorn, ja... 😉
Vi börjar också få ganska mycket snö här... Det blir som en helt ny sport att cykla till jobbet när cykelbanorna inte plogas (varför skulle folk använda dem på vintern?)... 🙂
Edit: dmorn, ja... 😉
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 09:40Att cykla är generellt ganska knasigt.
Morn på er. Kallt är det i göteborg idag.
Att cykla är generellt ganska knasigt.
Morn på er. Kallt är det i göteborg idag.
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 15:21Jag VET att det inte är morn, men jag vaknade rätt så nyss efter att ha jobbat 04:00 till 07:15 och sen frukost, rasta hunden och SEN får jag sova....
Mats: Jag tror jag GILLAR din inre DJ nu igen. (t+)
Jag VET att det inte är morn, men jag vaknade rätt så nyss efter att ha jobbat 04:00 till 07:15 och sen frukost, rasta hunden och SEN får jag sova....
Mats: Jag tror jag GILLAR din inre DJ nu igen. (t+)
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 16:05Jessie: Min inre DJ är kick ass! 😀 (Det är bara det att hon inte alltid spelar musik som alla uppskattar. Ibland inte ens jag själv. ;))
Jessie: Min inre DJ är kick ass! 😀 (Det är bara det att hon inte alltid spelar musik som alla uppskattar. Ibland inte ens jag själv. ;))
Quote from Funbeat user on 18 December 2009, 16:07Mats: Hon kanske är släkt med mina arkivtanter? De gör också lite som de vill har jag märkt.
Mats: Hon kanske är släkt med mina arkivtanter? De gör också lite som de vill har jag märkt.
Quote from Funbeat user on 19 December 2009, 11:04Morn! Vaknade med en strålande huvudvärk för ett par timmar sen och den har inte släppt ännu... (#) Nåja. Det går nog över efter lite panik-jul-shoppande. 😉
Mornens/förmiddagens låt är den här: http://tinyurl.com/qkzt3s
För lite bakgrund (till låten, i
Morn! Vaknade med en strålande huvudvärk för ett par timmar sen och den har inte släppt ännu... (#) Nåja. Det går nog över efter lite panik-jul-shoppande. 😉
Mornens/förmiddagens låt är den här: http://tinyurl.com/qkzt3s
För lite bakgrund (till låten, i
Quote from Sofie Schenell on 20 December 2009, 08:00d Morn.En härlig morn med nysnö
Dags att bege sig till Stadion för en tur med TSM.Härligy
d Morn.En härlig morn med nysnö
Dags att bege sig till Stadion för en tur med TSM.Härligy
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 10:00dmrogeon, eller jag har varit vaken ett tag men d morn iaf:-)
Igår såg jag avatar på bio, så bra jag gillar ju inte ens den typen av film, men avatar vill jag se igen! Nu blir det plugg, plugg, plugg.
En sak till har alla smsat 72999 musikhjalpen sista
dmrogeon, eller jag har varit vaken ett tag men d morn iaf:-)
Igår såg jag avatar på bio, så bra jag gillar ju inte ens den typen av film, men avatar vill jag se igen! Nu blir det plugg, plugg, plugg.
En sak till har alla smsat 72999 musikhjalpen sista
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 10:02d morn! 🙂
Idag har vi fått ännu mer snö, men solen har gått och gömt sig. Attans! Jag som hade tänkt ge mig ut med kameran en sväng....
Istället blir det att sopa fram bilen, försöka få igång den och våga mig på ett besök hos hästen. Och plugg förstås
d morn! 🙂
Idag har vi fått ännu mer snö, men solen har gått och gömt sig. Attans! Jag som hade tänkt ge mig ut med kameran en sväng....
Istället blir det att sopa fram bilen, försöka få igång den och våga mig på ett besök hos hästen. Och plugg förstås