Quote from Daniel von Schantz on 20 December 2009, 10:09d morn!
Här i Lund har det också kommit rejält med snö de senaste dygnet. Idag är det städning och lite plock och fix inför resan. Även jag måste bege mig ut till hästen, jag hoppas jag kan brodda så det blir en liten tur i skogen 🙂
d morn!
Här i Lund har det också kommit rejält med snö de senaste dygnet. Idag är det städning och lite plock och fix inför resan. Även jag måste bege mig ut till hästen, jag hoppas jag kan brodda så det blir en liten tur i skogen 🙂
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 10:28Ahh.. vilken härlig morn!
Jullovet har startat och jag ser fram emot 2½ veckas ledighet 🙂Nu bär det snart ner till centrum för att knuffas med alla andra i julhetsen. (t+)
Ahh.. vilken härlig morn!
Jullovet har startat och jag ser fram emot 2½ veckas ledighet 🙂
Nu bär det snart ner till centrum för att knuffas med alla andra i julhetsen. (t+)
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 10:34d morn! Jag blir fylld av lycka och glädje när jag tittar ut genom fönstren och ser att Malmö (fortfarande) är helt vitt. 😀 Så här mycket snö har jag inte sett i Skåne sen februari 2007 när jag nyligen hade flyttat ner... 😀
Anywho... Dagens mornlåt: ht
d morn! Jag blir fylld av lycka och glädje när jag tittar ut genom fönstren och ser att Malmö (fortfarande) är helt vitt. 😀 Så här mycket snö har jag inte sett i Skåne sen februari 2007 när jag nyligen hade flyttat ner... 😀
Anywho... Dagens mornlåt: ht
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 10:37d morn, har hemmamys med mini hemma. Ska sedan ner och träffa farfar (det blir himla knepigt med generationssyftingarna när man får barn) och lite kusiner i Södertälje på eftermiddagen.
d morn, har hemmamys med mini hemma. Ska sedan ner och träffa farfar (det blir himla knepigt med generationssyftingarna när man får barn) och lite kusiner i Södertälje på eftermiddagen.
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 11:30Det är alltså i Skåne eller Sthlm man ska bo i för att få julstämning? Inte ens i västerbotten är det ju lika mycket snö om man får tro rapporterna. (#) d morn på er!
Det är alltså i Skåne eller Sthlm man ska bo i för att få julstämning? Inte ens i västerbotten är det ju lika mycket snö om man får tro rapporterna. (#) d morn på er!
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 12:27Ja, för att vara Stockholm är det rätt mycket snö nu. Och det verkar inte som att det tänker ta slut med snöandet i brådrasket heller.
Ja, för att vara Stockholm är det rätt mycket snö nu. Och det verkar inte som att det tänker ta slut med snöandet i brådrasket heller.
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 16:33http://snow.istheshit.net/
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 23:07http://boyahed.com/?75-Skane_lamslaget_av_vit_och_kall_sno
😀
http://boyahed.com/?75-Skane_lamslaget_av_vit_och_kall_sno
😀
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 06:01d morn! 😀
Jobbet avklarat för idag och nu är det dags för frukost nr 2 innan jag sover några timmar till. Ha en bra dag! 😀
d morn! 😀
Jobbet avklarat för idag och nu är det dags för frukost nr 2 innan jag sover några timmar till. Ha en bra dag! 😀
Quote from Funbeat user on 21 December 2009, 07:08d morn och sov tt Jessie !
d morn och sov tt Jessie !