Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 13:02So far, en underbara dag! Ska iväg och hålla ett Army-pass sen. Och för en stund sen kom jag överens med en army-kollega att vi ska köra ett sånt pass utomhus i snön nästa fredag! =) Kommer bli huuuur skoj som helst! Army Training i snö och kyla på Ramber
So far, en underbara dag! Ska iväg och hålla ett Army-pass sen. Och för en stund sen kom jag överens med en army-kollega att vi ska köra ett sånt pass utomhus i snön nästa fredag! =) Kommer bli huuuur skoj som helst! Army Training i snö och kyla på Ramber
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 14:27Jessie: Pass på vad? 🙂 *dummare än vanligt idag*
Jessie: Pass på vad? 🙂 *dummare än vanligt idag*
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 16:34Pass på att svara på just den frågan... *rodna djupt*
Pass på att svara på just den frågan... *rodna djupt*
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 08:39d morn! Ännu en dag ligger framför en och nu ska man försöka göra nåt av den. Ni som lever lite mer stressigt än mig bör kanske tänka på att tid är allt vi har så det är bara att lugna ner sig. 🙂
d morn! Ännu en dag ligger framför en och nu ska man försöka göra nåt av den. Ni som lever lite mer stressigt än mig bör kanske tänka på att tid är allt vi har så det är bara att lugna ner sig. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 09:28d morn på er. Idag är det bara -16 i Gbg. En klarblå himmel där solen börjat krypa upp. (H) En perfekt dag för lite isklättring. Om nån skulle vara lagd åt det hållet. Själv kommer jag hålla till inomhus idag.
d morn på er. Idag är det bara -16 i Gbg. En klarblå himmel där solen börjat krypa upp. (H) En perfekt dag för lite isklättring. Om nån skulle vara lagd åt det hållet. Själv kommer jag hålla till inomhus idag.
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 09:37Va f... Var det inte i d morn tråden jag skrev i innan? (#) Det där med kaffe på mornen verkar vara viktigare än jag först insåg...
Eh... Just det. d morn på er! 😀 Jag ska sannerligen INTE stanna inne idag när solen skymtar fram och målar alla hustak i
Va f... Var det inte i d morn tråden jag skrev i innan? (#) Det där med kaffe på mornen verkar vara viktigare än jag först insåg...
Eh... Just det. d morn på er! 😀 Jag ska sannerligen INTE stanna inne idag när solen skymtar fram och målar alla hustak i
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 09:43Skaffa timer och ups till bryggaren. 😉
Skaffa timer och ups till bryggaren. 😉
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 09:46d morn, vilken härlig dag! Ska ta vara på solen och ge mig ut, men först frukost.
Hade en kanontrevlig kväll igår med min "tjejdejt" från nätet, vi var på krogen i flera timmar och hade såå mycket at prata om.
d morn, vilken härlig dag! Ska ta vara på solen och ge mig ut, men först frukost.
Hade en kanontrevlig kväll igår med min "tjejdejt" från nätet, vi var på krogen i flera timmar och hade såå mycket at prata om.
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 09:47I have better up! Jag fick en sån här av jultomten:
BILD:http://www.tretti.se/media/images/items/250/18296.jpg
Jag väntar på påfyllning av kapslarna som tog lite tid att få fram över jul och nyår. Men snart så... (H:)
I have better up! Jag fick en sån här av jultomten:
BILD:http://www.tretti.se/media/images/items/250/18296.jpg
Jag väntar på påfyllning av kapslarna som tog lite tid att få fram över jul och nyår. Men snart så... (H:)
Quote from Funbeat user on 9 January 2010, 09:47oood moroooon!
Vaknar till solsken och kaffedoft och ska snart iväg och klättra! (L) (H:) lite senare idag kanske jag testar mina nya långfärdsskridskor på Kärrtorps IP också, får se 🙂 nepp, nu ska jag göra matsäck!
*ne*
oood moroooon!
Vaknar till solsken och kaffedoft och ska snart iväg och klättra! (L) (H:) lite senare idag kanske jag testar mina nya långfärdsskridskor på Kärrtorps IP också, får se 🙂 nepp, nu ska jag göra matsäck!
*ne*