Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 09:39Anna: Jo, kaffet är intaget nu! 😉 Försökte kolla vad min vilopuls var när jag registrerade den för länge sedan, och lyckades i alla fall klura ut att det var i maj förra året, men tror du man kan välja månad i "Min träning" -> kalendern? Nähä... Inte det
Anna: Jo, kaffet är intaget nu! 😉 Försökte kolla vad min vilopuls var när jag registrerade den för länge sedan, och lyckades i alla fall klura ut att det var i maj förra året, men tror du man kan välja månad i "Min träning" -> kalendern? Nähä... Inte det
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 09:45Jenny: Visa hela 2009. Sök sedan på sidan (Ctrl + F) efter "vilopuls". Så behöver du inte leta alls 😉
Eller så kollar du under diagram och låter staplarna eller linjen visa vilopuls. och vecko-upplösning. Så vet du vilka veckor du tog vilopuls och snitte
Jenny: Visa hela 2009. Sök sedan på sidan (Ctrl + F) efter "vilopuls". Så behöver du inte leta alls 😉
Eller så kollar du under diagram och låter staplarna eller linjen visa vilopuls. och vecko-upplösning. Så vet du vilka veckor du tog vilopuls och snitte
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 09:48Japp! Jag har varit i tvättstugan tidiare idag också. Därav bristen på kaffe för min del... 🙂
Japp! Jag har varit i tvättstugan tidiare idag också. Därav bristen på kaffe för min del... 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 09:51Är det för närgånget då, Anna, eller får jag fråga vad du har för medelpuls när du sover? 😉
Är det för närgånget då, Anna, eller får jag fråga vad du har för medelpuls när du sover? 😉
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 09:55När jag mätte i November hade jag 57. Är dock inte helt säker på att jag gjorde efter receptet jag angav här och att jag verkligen slumrade till. Tänkte mäta Tisdag morn igen, man ska väl inte mäta dagen efter träning har jag för mig?
När jag mätte i November hade jag 57. Är dock inte helt säker på att jag gjorde efter receptet jag angav här och att jag verkligen slumrade till. Tänkte mäta Tisdag morn igen, man ska väl inte mäta dagen efter träning har jag för mig?
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 09:56Anna: Jasså? Har jag aldrig hört... Men det kan vara så. Varför kan man inte det?
Anna: Jasså? Har jag aldrig hört... Men det kan vara så. Varför kan man inte det?
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 10:09Kan och kan, men jag tror man får ett förhöjt värde. Men som sagt, säker är jag inte... Och så kanske det bara gäller hårt träning...
Kan och kan, men jag tror man får ett förhöjt värde. Men som sagt, säker är jag inte... Och så kanske det bara gäller hårt träning...
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 10:14Anna: Hap. Ingen aning. 😉 Nån annan kanske vet? Hursom. Stort lycka till med löpningen idag! 🙂
Anna: Hap. Ingen aning. 😉 Nån annan kanske vet? Hursom. Stort lycka till med löpningen idag! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 11:22jag har inte druckit mitt kaffe ännu så jag tänker verkligen inte ge mig in i nån räkne konversation, ni klarar er säkert själva!
Men få jag jag klaga lite?! sloen lyser, himmlen är i stortsätt klar blå, ngr få moln... Ganska fint det, ska plugga och ta e
jag har inte druckit mitt kaffe ännu så jag tänker verkligen inte ge mig in i nån räkne konversation, ni klarar er säkert själva!
Men få jag jag klaga lite?! sloen lyser, himmlen är i stortsätt klar blå, ngr få moln... Ganska fint det, ska plugga och ta e
Quote from Funbeat user on 10 January 2010, 11:31Usch. Jag lider med dig Emelie! I måndags natt, när jag trodde att jag ÄNTLIGEN skulle få en skön natts sömn utan snark och folk som går runt i lägenheten mitt i natten, så vaknade jag av ett duns i huset som fick hela huset att skaka, följt av det obehag
Usch. Jag lider med dig Emelie! I måndags natt, när jag trodde att jag ÄNTLIGEN skulle få en skön natts sömn utan snark och folk som går runt i lägenheten mitt i natten, så vaknade jag av ett duns i huset som fick hela huset att skaka, följt av det obehag