Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:18dmorogn tog sovmorogn, så skönt:-) *lalalala*
Idag skall RETen bli klar och sen skall jag ha super kul hela helgen. 5kompisar som kommer ner, kul men trångt 5pers på 42kvm 😀
puss o kram alla super singlar
dmorogn tog sovmorogn, så skönt:-) *lalalala*
Idag skall RETen bli klar och sen skall jag ha super kul hela helgen. 5kompisar som kommer ner, kul men trångt 5pers på 42kvm 😀
puss o kram alla super singlar
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:34Synnerligen d morn på er alla.
Idag går jag mest runt o ler känns det som. Var på Heaven 23 igår och åt en av deras fantastiska räkmackor. Prova denna om ni har vägarna förbi.
Men trots mackan var det nog gårdagens sällskap som gör att det fortfarande k
Synnerligen d morn på er alla.
Idag går jag mest runt o ler känns det som. Var på Heaven 23 igår och åt en av deras fantastiska räkmackor. Prova denna om ni har vägarna förbi.
Men trots mackan var det nog gårdagens sällskap som gör att det fortfarande k
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:43"Hellre gröt tillsammans än oxfilé ensam"?
I övrigt håller jag med, de är da. Men efter att ha bott ett par år i Trollhättan och blivit bortskämd med Slusscaféet där, där en likadan macka kostar en tredjedel av priset, så har jag lite svårt att uppskatt
"Hellre gröt tillsammans än oxfilé ensam"?
I övrigt håller jag med, de är da. Men efter att ha bott ett par år i Trollhättan och blivit bortskämd med Slusscaféet där, där en likadan macka kostar en tredjedel av priset, så har jag lite svårt att uppskatt
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 09:53Då får jag försöka planera in Trollhättan till sommarn.
H23 har en helt ok utsikt som jag inte tror att slusskafeet kan matcha, kan tänka mig att man får betala en del för den oxå.
Då får jag försöka planera in Trollhättan till sommarn.
H23 har en helt ok utsikt som jag inte tror att slusskafeet kan matcha, kan tänka mig att man får betala en del för den oxå.
Quote from Fredric Lagerström on 14 January 2010, 10:04Aaah. Den stranden vill jag ligga på nu!
Edit: För jag antar det är varmt där nu.
Aaah. Den stranden vill jag ligga på nu!
Edit: För jag antar det är varmt där nu.
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 12:15Jahopp, nu har UCPA slutat med att försöka dölja att det eg är en datingbolag... 😉
Jahopp, nu har UCPA slutat med att försöka dölja att det eg är en datingbolag... 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 12:56d morn!
Just hemma från Afrika... gissa vem som är bruuun! :o)
Hur många funbeatinlägg som helst att gå igenom, o ett jobb att vänja sig vid igen.. puh.. nån som har lust o assistera?
d morn!
Just hemma från Afrika... gissa vem som är bruuun! :o)
Hur många funbeatinlägg som helst att gå igenom, o ett jobb att vänja sig vid igen.. puh.. nån som har lust o assistera?
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 15:31usch ja, det där känner jag igen från första dagen efter julsemestern och då hade jag bara varit bort i knappt 2 veckor.
jobb...jobb... justja, sånt man gör på en arbetsplats. Typ 😀
Det ska finnas en on/off knapp på den där burken som gör att det blir
usch ja, det där känner jag igen från första dagen efter julsemestern och då hade jag bara varit bort i knappt 2 veckor.
jobb...jobb... justja, sånt man gör på en arbetsplats. Typ 😀
Det ska finnas en on/off knapp på den där burken som gör att det blir
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 18:38OHOHOH klätterresa! Ska kolla upp när jag får det lugnare ikväll. Men hmmmm, du kanske hellre vill "paras ihop" med en tjusig fransos? Och jag hmmm... äsch, vi kan ju låtsas att vi inte känner varandra. Eller ja, det GÖR vi ju inte 😀
OHOHOH klätterresa! Ska kolla upp när jag får det lugnare ikväll. Men hmmmm, du kanske hellre vill "paras ihop" med en tjusig fransos? Och jag hmmm... äsch, vi kan ju låtsas att vi inte känner varandra. Eller ja, det GÖR vi ju inte 😀
Quote from Funbeat user on 14 January 2010, 18:47*skrattar* Du är för skön! Jag är skeptisk till att jag vill paras ihop med en arrogant fransos! Fransoserna som var med i kajakgruppen fick inte så bra "betyg" förra sommaren när en av dem vägrade lyssna på de svenska tjejerna bara för att tjejerna var b
*skrattar* Du är för skön! Jag är skeptisk till att jag vill paras ihop med en arrogant fransos! Fransoserna som var med i kajakgruppen fick inte så bra "betyg" förra sommaren när en av dem vägrade lyssna på de svenska tjejerna bara för att tjejerna var b