Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 08:03d morn alla underbara!
i helgen blir det fullt ös, först måste jag bli klar med min ret...
hej hopp
d morn alla underbara!
i helgen blir det fullt ös, först måste jag bli klar med min ret...
hej hopp
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 08:13d morn! Då var det dags att gå och leka med transportforskning och föreläsningar igen. 🙂 (Vissa dagar känns mitt jobb mer som en hobby än ett jobb. Det är bra! :D)
Mornens låt i min lilla värld: http://tinyurl.com/cvlne8 😀
d morn! Då var det dags att gå och leka med transportforskning och föreläsningar igen. 🙂 (Vissa dagar känns mitt jobb mer som en hobby än ett jobb. Det är bra! :D)
Mornens låt i min lilla värld: http://tinyurl.com/cvlne8 😀
Quote from Fredric Lagerström on 15 January 2010, 08:31d morn, typ. Försov mej idag. Hade ingen lust alls att gå upp.
Både kroppen och huvudet totalvägrade att röra sej bra länge. Nu har jag fått segat mej till jobbet iaf. Det hjälper ingenting att gå o lägga sej tidigt.Men kaffe hjälper! 😉
d morn, typ. Försov mej idag. Hade ingen lust alls att gå upp.
Både kroppen och huvudet totalvägrade att röra sej bra länge. Nu har jag fått segat mej till jobbet iaf. Det hjälper ingenting att gå o lägga sej tidigt.
Men kaffe hjälper! 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 08:39Okej då. dmorn. Har precis stigit upp så jag ska bara hälla i mig kaffe innan jag sticker till jobbet.
Okej då. dmorn. Har precis stigit upp så jag ska bara hälla i mig kaffe innan jag sticker till jobbet.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 08:43d morn, underbart väder ute. Skjuter dock lite på mornens löptur. Det var inte vanliga -10 idag utan kalla -10... Hoppas att en massa kaffe i mig och solen kommer göra sitt så det blir behagligare om nån timme...
Hoppas att ni fått/får en bra start på da
d morn, underbart väder ute. Skjuter dock lite på mornens löptur. Det var inte vanliga -10 idag utan kalla -10... Hoppas att en massa kaffe i mig och solen kommer göra sitt så det blir behagligare om nån timme...
Hoppas att ni fått/får en bra start på da
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 08:52d morn! *kommer inte på nåt annat, suckar och masar sig till jobbet*
d morn! *kommer inte på nåt annat, suckar och masar sig till jobbet*
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 09:09d Morn eller d förmiddag.
Aadu det finns en teori bakom uppvaknanden och givetvis (ett av mig otestat) tekniskt instrument till hjälp.
http://www.coolstuff.se/Sleeptracker_Elite
d Morn eller d förmiddag.
Aadu det finns en teori bakom uppvaknanden och givetvis (ett av mig otestat) tekniskt instrument till hjälp.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 09:14Verkar ju kul, men lite dyr för att testa... Undrar om det verkligen funkar eller om kommentarerna är köpta...
Verkar ju kul, men lite dyr för att testa... Undrar om det verkligen funkar eller om kommentarerna är köpta...
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 09:16Ingen aning men jag tror på själva teorin bakom efter som sömnen varierar i "styrka". Det förklarar ju typ Aadus beskrivning ovan, eller skulle kunna vara en förklaring.
Ingen aning men jag tror på själva teorin bakom efter som sömnen varierar i "styrka". Det förklarar ju typ Aadus beskrivning ovan, eller skulle kunna vara en förklaring.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 09:27Edit: Hela inlägget nedan relaterar till diskussionen om väckarklockor som går på sömncykler.
Det finns en app för det där... (H) Om man har ajfån alltså, och det har jag ju! (H:)
Det funkar faktiskt rätt bra, men grejen är väl den att det nog funkar bä
Edit: Hela inlägget nedan relaterar till diskussionen om väckarklockor som går på sömncykler.
Det finns en app för det där... (H) Om man har ajfån alltså, och det har jag ju! (H:)
Det funkar faktiskt rätt bra, men grejen är väl den att det nog funkar bä