Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 10:19Jo, men jag är lite skeptisk till det... Jag kommer hellre för sent pigg och utvilad och alert än i tid och går runt som en zombie hela dagen... Fast det är klart, vissa dagar måste man vara på plats i tid också... 😀
Nu signar jag ut, det är dags att jo
Jo, men jag är lite skeptisk till det... Jag kommer hellre för sent pigg och utvilad och alert än i tid och går runt som en zombie hela dagen... Fast det är klart, vissa dagar måste man vara på plats i tid också... 😀
Nu signar jag ut, det är dags att jo
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 12:36Mats: Har man nåt fastsatt i pannan eller hur läser den av din sömncykel?
Mats: Har man nåt fastsatt i pannan eller hur läser den av din sömncykel?
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 12:49Man lägger telefonen upp och ner i sängen vid kudden så känner accelerometern av rörelserna du gör i sängen. Tror jag... 😀
Man lägger telefonen upp och ner i sängen vid kudden så känner accelerometern av rörelserna du gör i sängen. Tror jag... 😀
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 12:56Det gäller att vara själv i sängen då. Annars kan det lätt bli lite fel. 😉
Det gäller att vara själv i sängen då. Annars kan det lätt bli lite fel. 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 13:01Eller så är det helt fel att vara ensam i sängen...? (t-):D
Eller så är det helt fel att vara ensam i sängen...? (t-):D
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 13:14Nä, det är helt rätt (om man vill sova vill säga... (#))!
Nä, det är helt rätt (om man vill sova vill säga... (#))!
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 15:21Känns som ett av mina mindre problem just nu....
Känns som ett av mina mindre problem just nu....
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 04:53d Morn singelvänner !
Passar på att skicka en hälsning från flygplatsen i Doha (Qatar) där jag sitter och väntar på flyget hem.Hoppas ni får en riktigt bra dag.
d Morn singelvänner !
Passar på att skicka en hälsning från flygplatsen i Doha (Qatar) där jag sitter och väntar på flyget hem.
Hoppas ni får en riktigt bra dag.
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 09:05d morn allihopa! Sitt nu inte hemma och tjura idag utan ge er iväg ut och åk skridskor eller skidor, have fun! 🙂
Idag ska jag hämta ut mina nya längdskidor. har inte åkt sen jag var 8-10 år nånting.. > 25 år alltså, ska bli spännande att se hur tekni
d morn allihopa! Sitt nu inte hemma och tjura idag utan ge er iväg ut och åk skridskor eller skidor, have fun! 🙂
Idag ska jag hämta ut mina nya längdskidor. har inte åkt sen jag var 8-10 år nånting.. > 25 år alltså, ska bli spännande att se hur tekni
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 09:06d Morn och njut av att det är helg!!
d Morn och njut av att det är helg!!