Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 11:35Kenny: tyvärr har min kollega nog ingen större lust att hänga runt när vi är klara.
Kenny: tyvärr har min kollega nog ingen större lust att hänga runt när vi är klara.
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 11:44Daniel: Ok.
Daniel: Ok.
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 13:24d morn. 16 härliga km med TSM i morse, vilken bra start på dagen (jag vet, jag har andats för mycket syre, då blir jag så här flåshurtig)
d morn. 16 härliga km med TSM i morse, vilken bra start på dagen (jag vet, jag har andats för mycket syre, då blir jag så här flåshurtig)
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 13:58Är avis på er som kan komma ut och åka skidor, mina står oanvända i hallen till imorn. Då jäklar.
Fått torka kräk på mornen vilket kan förklara varför mini varit, lite, lite avig den här helgen. Knappt märkbart annat än för ett tränat öga om man ska vara
Är avis på er som kan komma ut och åka skidor, mina står oanvända i hallen till imorn. Då jäklar.
Fått torka kräk på mornen vilket kan förklara varför mini varit, lite, lite avig den här helgen. Knappt märkbart annat än för ett tränat öga om man ska vara
Quote from Daniel von Schantz on 17 January 2010, 17:23Fy Fredrik...det lät inget vidare 🙁
Hoppas mini mår bättre nu!
Fy Fredrik...det lät inget vidare 🙁
Hoppas mini mår bättre nu!
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 17:26Om våren kommer före april då går jag i strejk! :@
Om våren kommer före april då går jag i strejk! :@
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 17:281,5 månad till om man har tur i Skåne, här händer det inte så värst mycket ändå så det kan kvitta.
Annat var det i Västerbotten!
1,5 månad till om man har tur i Skåne, här händer det inte så värst mycket ändå så det kan kvitta.
Annat var det i Västerbotten!
Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 20:37Eva: det blev inget mer, så det är nog lugnt nu.
Eva: det blev inget mer, så det är nog lugnt nu.
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 07:09Ok. Here we again... Måndag morn. Jobb. Jag hoppas ni får en d morn allihopa och en härlig början på veckan!
Ok. Here we again... Måndag morn. Jobb. Jag hoppas ni får en d morn allihopa och en härlig början på veckan!
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 07:36od morning. Pa jobbet redan. Utvilad? Nae....
(#)
od morning. Pa jobbet redan. Utvilad? Nae....
(#)