Quote from Fredric Lagerström on 18 January 2010, 08:23Right on Emelie! Bra! (t+)
Right on Emelie! Bra! (t+)
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 08:23Jaha! Tur att du belyser med din klokhet, Emelie. Hade inte funderat så långt över förkortningen. Trodde det var internt... 😉 Trist med att aldrig bli frisk! :@ Hoppas det går över fort!
Jaha! Tur att du belyser med din klokhet, Emelie. Hade inte funderat så långt över förkortningen. Trodde det var internt... 😉 Trist med att aldrig bli frisk! :@ Hoppas det går över fort!
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 08:29Hmm..., nu har mini vaknat. Spontant skulle jag säga att det är över nu så att det blir dagis imorn igen.
TTFN 🙂
Hmm..., nu har mini vaknat. Spontant skulle jag säga att det är över nu så att det blir dagis imorn igen.
TTFN 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 08:50Morrn morrn, gammelgubben dy känner sig ledbruten idag. Invigde längdskidorna i helgen med 2 pass och nu är jag helt förstörd i "höftböjaren" på båda sidorna.. hoppas det funkar att spinna ikväll fastän jag knappt kan gå. 🙁
Morrn morrn, gammelgubben dy känner sig ledbruten idag. Invigde längdskidorna i helgen med 2 pass och nu är jag helt förstörd i "höftböjaren" på båda sidorna.. hoppas det funkar att spinna ikväll fastän jag knappt kan gå. 🙁
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 08:51Funderat på att vila i stället, Kalle eller? 😉
Nu MÅSTE jag sticka till jobbet... Vad hände med min plan att vara där tidigt idag? :@
Funderat på att vila i stället, Kalle eller? 😉
Nu MÅSTE jag sticka till jobbet... Vad hände med min plan att vara där tidigt idag? :@
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 08:56Kenny, jo jag tag det under beaktande ett önblick och förkastade det sen snabbt 😀
Nä men seriöst, är jag inte bättre imorrn blir jag nog tvungen att vila lite, åtminstone 1 dag. 😉
Kenny, jo jag tag det under beaktande ett önblick och förkastade det sen snabbt 😀
Nä men seriöst, är jag inte bättre imorrn blir jag nog tvungen att vila lite, åtminstone 1 dag. 😉
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 09:00d morn! Ny dag, ny vecka, ny kollega på mitt kontor... ne are the days of BBC in the morning, men han verkar trevlig... Lite tråkig, men så kommer han från regeringskansliet också... 😉
Ingen mornlåt idag, det är jag för stressad för... (#) Ha en underba
d morn! Ny dag, ny vecka, ny kollega på mitt kontor... ne are the days of BBC in the morning, men han verkar trevlig... Lite tråkig, men så kommer han från regeringskansliet också... 😉
Ingen mornlåt idag, det är jag för stressad för... (#) Ha en underba
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 09:01Morn! Åh vad härligt det är när man får hacka fram bilen i en halvtimma för att kunna kika ut och flytta på den pga städ-dag. Jag håller nog med Anna där, tacka vet jag cykel.
Emelie: Hoppas verkligen du blir frisk fort! Men om det är till nån tröst så v
Morn! Åh vad härligt det är när man får hacka fram bilen i en halvtimma för att kunna kika ut och flytta på den pga städ-dag. Jag håller nog med Anna där, tacka vet jag cykel.
Emelie: Hoppas verkligen du blir frisk fort! Men om det är till nån tröst så v
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 11:41Ett försenat morron. På jobbet. Full fart. Började med ett möte med några chefer som äntligen insett att jag har för mycket att göra, och ska annonsera efter en ny resurs som kan avlasta mig. 😀
Ett försenat morron. På jobbet. Full fart. Började med ett möte med några chefer som äntligen insett att jag har för mycket att göra, och ska annonsera efter en ny resurs som kan avlasta mig. 😀
Quote from Daniel von Schantz on 18 January 2010, 12:00Ytterligare ett sent d morn!
Har hunnit jobba halav dagen nu och har så mycket att göra så jag inte vet vilken ände jag ska dra i....så då går jag in här istället....smart va 🙂
Ytterligare ett sent d morn!
Har hunnit jobba halav dagen nu och har så mycket att göra så jag inte vet vilken ände jag ska dra i....så då går jag in här istället....smart va 🙂