Quote from Fredric Lagerström on 20 January 2010, 07:57God morgon.
Aj då Kenny! Du kanske ska gå till gymet o kick some ass idag.
Sånt hjälper.Min morgon har hållt på ett tag. Lyckades vela bort cykelnyckeln så den tänkta cyklingen till gymet fick bli förbannad gång. Det känns ok nu när det är gjort och ja
God morgon.
Aj då Kenny! Du kanske ska gå till gymet o kick some ass idag.
Sånt hjälper.
Min morgon har hållt på ett tag. Lyckades vela bort cykelnyckeln så den tänkta cyklingen till gymet fick bli förbannad gång. Det känns ok nu när det är gjort och ja
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 08:31God morgon! Sjuuuukt försenad uppgång idag, men nu är man på banan i alla fall... Så ska man bara hinna till tåget också så man kommer till København i tid.
Ha en underbar dag alla! 🙂
Ett stycke morgonlåt, dock inte från miss DJ. http://tinyurl.com/y
God morgon! Sjuuuukt försenad uppgång idag, men nu är man på banan i alla fall... Så ska man bara hinna till tåget också så man kommer till København i tid.
Ha en underbar dag alla! 🙂
Ett stycke morgonlåt, dock inte från miss DJ. http://tinyurl.com/y
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 09:04God morgon!
Telia Net ID suger verkligen stenhårt. Känner bara att jag måste konstatera det i så många forum som möjligt :-). Jag har lite svårt att förstå hur statliga myndigheter kan förlita sig på en sådan tjänst utan att försäkra sig om att det ska
God morgon!
Telia Net ID suger verkligen stenhårt. Känner bara att jag måste konstatera det i så många forum som möjligt :-). Jag har lite svårt att förstå hur statliga myndigheter kan förlita sig på en sådan tjänst utan att försäkra sig om att det ska
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 09:20Goder morgon, en liten försovning här idag... Men gjorde iofs gott för kroppen.
Kenny, jag håller med Aadu, leta upp ett boxpass på gymet, leta upp största killen och släpp loss allt. Efteråt berättar du att du tränat kb. 🙂
Goder morgon, en liten försovning här idag... Men gjorde iofs gott för kroppen.
Kenny, jag håller med Aadu, leta upp ett boxpass på gymet, leta upp största killen och släpp loss allt. Efteråt berättar du att du tränat kb. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 09:33Jag vill ju inte slåss och jag vill inte vara arg! Jag är sorgsen egentligen men det tar sig konstiga uttryck när jag försöker "komma igen"... Antar att pittbullen inte är redo för det än.
Hursom. Jag tänkte jag skulle springa igen idag eftersom morgonda
Jag vill ju inte slåss och jag vill inte vara arg! Jag är sorgsen egentligen men det tar sig konstiga uttryck när jag försöker "komma igen"... Antar att pittbullen inte är redo för det än.
Hursom. Jag tänkte jag skulle springa igen idag eftersom morgonda
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 09:36Springa ar alltid bra i alla lagen! Hade jag inte sprungit hade jag nog gatt i ide i oktober/november...
Klattring och dyligt ar bra for stunden, men springa racker langre an till efter duschen. Det ar min erfarenhet i alla fall.
Springa ar alltid bra i alla lagen! Hade jag inte sprungit hade jag nog gatt i ide i oktober/november...
Klattring och dyligt ar bra for stunden, men springa racker langre an till efter duschen. Det ar min erfarenhet i alla fall.
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 10:52Men kul att ni hittat livets drog, (H:) endorfiner (H:)
Ett kort men hårt intervallpass på 4x4 minuter effektiv tid ger en oresonlig kick utan att biverkningarna (trött, sliten) blir besvärande om ens märkbara.
Edit: förtydligade.
Men kul att ni hittat livets drog, (H:) endorfiner (H:)
Ett kort men hårt intervallpass på 4x4 minuter effektiv tid ger en oresonlig kick utan att biverkningarna (trött, sliten) blir besvärande om ens märkbara.
Edit: förtydligade.
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 06:29God morgon..... dags att sticka till jobbet. Efter innebandyn igår så är jag helt mör. Var hemma kl 22.30 och somnade efter 24, blir en lång dag!
Hoppas alla här får en bra dag!
God morgon..... dags att sticka till jobbet. Efter innebandyn igår så är jag helt mör. Var hemma kl 22.30 och somnade efter 24, blir en lång dag!
Hoppas alla här får en bra dag!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 07:02Godmorgon! Vaknade första gången klockan tre, tyckte det var lite onödigt att gå upp då så jag somnade om till halv sex. Har nu ätit frukost och så är det dags för en tur till Västerås över dagen.
Ha en toppendag alla singlar! (Och ni andra som smygläser
Godmorgon! Vaknade första gången klockan tre, tyckte det var lite onödigt att gå upp då så jag somnade om till halv sex. Har nu ätit frukost och så är det dags för en tur till Västerås över dagen.
Ha en toppendag alla singlar! (Och ni andra som smygläser
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 07:14God morgon! Efter en mycket tidsplaneringsmässigt knepig dag igår
(jobbade natt, vaknade sent, fick ingenting vettigt gjort och blev sedan utkallad till stallet för att "bygga om lösdriften" några timmar tidigare än jag räknat med, därefter kebabrulle -
God morgon! Efter en mycket tidsplaneringsmässigt knepig dag igår
(jobbade natt, vaknade sent, fick ingenting vettigt gjort och blev sedan utkallad till stallet för att "bygga om lösdriften" några timmar tidigare än jag räknat med, därefter kebabrulle -