Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 10:57Jenny: Tack vännen! :-)(L)
Jenny: Tack vännen! :-)(L)
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 11:01Mats: Vad kul! Mersmak hoppas jag 🙂 Det är grymt kul att föreläsa 😉 Passa på och njut och kom ihåg, övning ger färdighet, är säker på att du kommer vara supergrym vad det lider 😉
Mats: Vad kul! Mersmak hoppas jag 🙂 Det är grymt kul att föreläsa 😉 Passa på och njut och kom ihåg, övning ger färdighet, är säker på att du kommer vara supergrym vad det lider 😉
Quote from Fredric Lagerström on 21 January 2010, 11:50Godmiddag på er!
Arbetslusten här är under 0an faktiskt! 😀
Men vi ska strax ha avdelningslunch och jag är hungrig, hungrig hungrig!
Tänker vräka i mej gulaschsoppa och pannkakor.Fint jobbat Mats med föreläsningen!
Godmiddag på er!
Arbetslusten här är under 0an faktiskt! 😀
Men vi ska strax ha avdelningslunch och jag är hungrig, hungrig hungrig!
Tänker vräka i mej gulaschsoppa och pannkakor.
Fint jobbat Mats med föreläsningen!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 12:08Sessan och Aadu: Tackar! Jo, man kan ju lugnt säga att det blir mer övning i alla fall, och det kommer nog gå och bättre ju längre tid som har gått. Den är det ju alltid så att introduktionsföreläsningar och efterföljande 1 à 2 brukar vara lätt tråkiga, d
Sessan och Aadu: Tackar! Jo, man kan ju lugnt säga att det blir mer övning i alla fall, och det kommer nog gå och bättre ju längre tid som har gått. Den är det ju alltid så att introduktionsföreläsningar och efterföljande 1 à 2 brukar vara lätt tråkiga, d
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 12:19Undervisning är kul, i alla fall på lite högre nivåer där man i alla fall kan räkna med någon form av intresse.
Undervisning är kul, i alla fall på lite högre nivåer där man i alla fall kan räkna med någon form av intresse.
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 12:50Den här dagen började med besök hos sjukgymnasten efter att jag haft ett krånglande knä en dryg veckas tid. Hon tittade på mina fötter och utbrast, men herregud du är ju nästan plattfot!! Så nu är nästa steg ett ortopedbesök och förmodligen fotbäddar, hop
Den här dagen började med besök hos sjukgymnasten efter att jag haft ett krånglande knä en dryg veckas tid. Hon tittade på mina fötter och utbrast, men herregud du är ju nästan plattfot!! Så nu är nästa steg ett ortopedbesök och förmodligen fotbäddar, hop
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 13:43Nu har jag ju aldrig egentligen undervisat, bara varit rakneledare. Men det ar bara kul om studenterna iaf vet vad sinus och cosinus ar (#)
Nu har jag ju aldrig egentligen undervisat, bara varit rakneledare. Men det ar bara kul om studenterna iaf vet vad sinus och cosinus ar (#)
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 14:16Anna, är inte de de där knapparna på miniräknarna som behövs för att dagdrömma om sommaren (vågor...) *doh*
Anna, är inte de de där knapparna på miniräknarna som behövs för att dagdrömma om sommaren (vågor...) *doh*
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 14:21(#)
Dagens samsta??
😉
Edit: svensk grammatik KAN vara svar ibland (#)
(#)
Dagens samsta??
😉
Edit: svensk grammatik KAN vara svar ibland (#)
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 14:23Anna: Det har inte jag heller förens nu... Men det blir nog roligare och roligare när man lär känna studenterna mer och kan börja räkna med att få lite mer dialog med dem. Vad det gäller sinus, cosinus och de bitarna slipper jag som tur är bry mig... Här
Anna: Det har inte jag heller förens nu... Men det blir nog roligare och roligare när man lär känna studenterna mer och kan börja räkna med att få lite mer dialog med dem. Vad det gäller sinus, cosinus och de bitarna slipper jag som tur är bry mig... Här